Min fot Anette.

Jag har en fot som jag kallar för Annette. Detta efter vår gamla lärare vars leder alltid knakade och sprakade när hon gick. Precis som min fot. Den har alltid fört ljud med sig, jag tror det är broskt som ligger och skaver efter en stukad fot i femman. Fast jag vet inte egentligen vad som innebär med en "stukad fot", trampade snett gjorde jag i alla fall. Fick ha bandage och det gjorde för jävla ont. På senare dar' har jag tänkt det mer och mer, faktiskt rört på foten så att det knakat oftare. Tänkte att det kanske låter mindre och blir bättre (så här tio år efteråt). Men i morse gjorde det fruktansvärt ont att gå till skolan. Till en början åtminstone och sen gick det över. Någon som vet vad det kan vara? Bör jag låta bli att röra på foten så mycket som möjligt. Alltså, jag kan ju gå... men det kanske är knakandet som borde undvikas? När man ligger i sängen och läser och samtidigt vickar på foten, menar jag. Går det rent av att motionera bort?


Till alla er fotfetischer där ute, här är min onda fot. Snyggt strumpmärke jag har också.
stefan

va svullen foten ser ut att vara.

pernilla

mina fotleder knakar hela tiden. tror inte jag vrickat foten nån gång. folk säger att det beror p luftbubblor i lederna. jag vet inte jag. fruktansvärt irriterande är det iaf. inte direkt så att man kan smyga. Ont gör det inte på mig iaf. Och det är ju tur :P

Lena

Om det gör ont är det nog inte bra, men annars kvittar det nog. det knakar i mig överallt jämt och ständigt.. knäna knakar bara jag vrider lite på kroppen, haha.

men gör det mycket ont borde du nog undersöka det.. eller i alla fall ringa sjukvårdsupplysningen!

jag gillar också strumpmärket. ;)