Dags att korka upp.

Snart ska jag korka upp mina Törley-skumpa, så fort jag fixat frillan. Kvällen består av en del Wii-spelande, krogen och nyårsraketer inne i stan. Gott nytt år, sår, hår, lår och allt som rimmar därtill på er. Hoppas kvällen blir bra och har du inget planerat så kan du alltid tänka på hur jävla överskattat nyårsfestandet är. För det är det allt!

Hur som helst, adios och så hörs vi nästa år!
ste

Stefan

Gott nytt år!

Dagen är grymt överskattad, det är ju trotts allt bara en siffra som ändras i kalendern.

Stefan

Gott nytt år!

förra kommentaren kom tydligen inte med så jag kommenterar igen. Nyårsafton är förbannat överskattat, bara en siffra som ändras i kalendern egentligen.

pernilla

Jag ska definitivt tänka den tanken när jag står på jobbet o kikar på alla raketerna vid tolvslaget :P

Gott nytt åre! haha. vad kul det blev.

vendela

svar: Aw! tack sweety! Tristan and Isolde är en av de bästa filmerna!

Emelie

svar: tack för din fråga! Alla svaren kommer komma upp under dagen :)

Gott nytt år på dig förresten!

Emma

Gott nytt 2009 Pelle!

Sarah

God nytt 2009! Puss :D

Sarah

Oj! man ska inte tveka, jag velade mellan god fortsättning Och gott nytt år, så det blev en blandning;)

Natalia

gott nytt år på dig;)

Lena

fick ni skoj? :)

ROXY

gott nytt år pelle :D

träffade en olle igår! awesome :)

Christina

Gott nytt år! Usch, blev alldeles för mycke Törley igår :S Hoppas du hade de kul :)