Way Out Bäst?

Det är snart dags igen, om bara en handvändning är det dags för årets Way Out West. Alias "den enda festivalen som duger åt svensk mediaelit". Drickspel: drick varje gång du ser en bloggare/Stureplans-profil.
 
Jag ska ju dit! Såklart. Drar med sambo-Frida på torsdag om två veckor och vi ska vi hänga med mina Gbg-vänner. Vad som gör allt lite, lite bättre den här gången är att vi avancerat upp till hotellboende. Jajemen! Ska bli så jävla gött att slippa allt vad vandrarhem och gemensamma våtutrymmen heter.

Årets line-up är förresten den bästa på många år. Jag ska rocka med till Florence + The Machine, få flashbacks till Beck, bli lika hes som Ellie Goulding och hålla tummarna att Lauryn Hill drar några Fugees-hits. Andra svinbra är: Patti Smith, Emmylou Harris, Tove Lo, Pet Shop Boys, Galantis, Jonathan Johansson, Titiyo osv osv osv osv osv!!!
 
Musikmässigt så blir nog Way Out West 2015 en av mina bästa festivaler. Är det någon här som ska dit eller? Ska vi ses? Jag bjuppar på bärsa!
way out west 2015
Louise

Jag ska dit! Enbart för att se Florence. Känns rimligt, med tanke på att jag pungade ut nästan 2000 spänn för en tredagarsbiljett. Väldigt rimligt.

Svar: WOOP! WOOP! Jag åker också mest för Florence. Men tänk så här: du får så jävla mycket musik i år för ynka 2000 spänn. WORTH IT!
Pellespersonliga.se - Pelle Nilsson

Fani

Åh alltså, så många jag vill se i år! Verkar inte som jag kommer kunna gå dock. Får helt enkelt nöja mej med Bråvalla som var riktigt grymt i år! Men fy fasen vad sugen jag är på detta med #avis, haha x(

Svar: TRIST! Jag kan ta en öl å dina vägnar när jag är på området! ;)
Pellespersonliga.se - Pelle Nilsson

Fanny

Bråvalla är väl också ganska mycket "svenska modebloggare i massa lager smink och tre outfits per dag" festival :)

Svar: Jaså? Vilka såg du då! Berätta! :D Jag hade campingplats bredvid någon modebloggare med stora röda läppar för ett par år sedan. Minns ej vem hon var dock.
Pellespersonliga.se - Pelle Nilsson