Pimpad banan.

Jag borde sova, det borde jag verklligen. Måste bara säga att det är gött som fan att vara hemma i Norrköping igen. Skönt med trådlösa internetet, skönt med miljön man är van med, skönt med sin egna säng... fast samtidigt jävligt trist. Jag gillar Örebro och Närke som fan, hur tråkigt namnen än låter.

Jag känner att jag är jävligt svår idag. Jag gillar mig inte så här. Typiskt söndagshumör faktiskt. Andra fruktar söndagarna för att måndagen ligger runt hörnet (för svenskar kan inte njuta för stunden). Jag gillar den inte för att jag alltid mår piss. Inte alltid kanske. Eller jo, ibland är jag bakfull - ibland är jag pubertal.

Nu sitter jag här med min nya Kjell-datamus och trixar i Photoshop. CS4 är svårt! Eller det ser mest lite annorlunda ut än mot CS3, funktionerna är väl ganska mycket detsamma. De som inte är nya då det vill säga. Jag är ingen mästare och det var ju ett tag sedan jag satt nu. Men jag har pimpat en banan litegrann. Jag vill ha lite Warhol-känsla över den, lite som på Velvet Underground-skivan ni vet. Jag är halvnöjd.
Vad tycks? Innan utlåtande; tänk på att jag är jätterookie, haha..
caroline

Fint! Jag ser precis vilken känsla du söker. Någonstans.. där.. någonstans där i mitten va?.. eller nej, där i det gulsvarta? .. !.. ja, där har vi den ja! Utmärkt.



Hoppas helgen varit bra! (trots aggretioner, försenade tåg, krångligt internet osv osv. Japp, jag har koll!)

pernilla

men gosh! hur fick du tag i cs4?

Sara

Usch, jag hatar cs4, haha. Har båda på datorn och tänker bara använda cs3 i ren protest. :p

Ricochet

Hah, jag håller mig nog minsann till CS3, räcker gott och väl. Minns back in the days när jag satt på typ Photoshop 5 på pappas iMac. Det var tider det ;P



men ja, vad skulle man göra utan photoshop egentligen?

Fast jag är förvisso inte så mycket för att använda diverse inbyggda filter på foton, utan använder programmet mer åt webbdesign och... konst antar jag att det kallas? ola3.jpg" rel="nofollow">http://img.photobucket.com/albums/v101/jirlita/art/previewola3.jpg

Ricochet

eh ja, blogg.se's rätt irriterande verktyg fick ju för sig att understräcket i adressen innebar att det skulle vara en <u> där. galet. Har döpt om filen så att dne inte innehåller något understräck, voilá.



http://img.photobucket.com/albums/v101/jirlita/art/previewola3.jpg

Angelica

Örebro låter fasen så mycket roligare än Norrköping, om du tänker efter;)Och jag antar att du är pubertal idag och inte bakfull ;D Bakfull är jag i morron om jag har otur hehe.

anna

du är mycket duktig! :) jag älskar söndagar. älskar den där känslan av att man får vara hur slapp man vill utan att någon bryr sig.

Lil Lina

Jag gillar bananen!

Lena

Den där är jävligt mycket warhole! Btw, hur är CS4? Jag har inte testat det, inte ens använt CS3 så mkt, på skolan hade vi CS2! Men det där håller jag på att styra upp, jajjemän! :D

Albin

Ser ut som benarna från Apberget.se hemsida :P haha