terraaaaah.


Hur tänkte man när man skapade en husfasad som denna? Det är här inne som man skriver tentor vid campus Valla i Linköping. Är man inte nervös nog innan skrivning, så spyr man gärna av synen av detta hus. Jag gissar att det en gång i tiden länge länge sedan, typ på åttiotalet, varit ett dårhus. Bara namnet får en att undra, "Terra".

En liten reflektion från mitt håll.

Hur tentan gick kan jag inte svara på. Känslan är likgiltig och jag gillar den inte. Jag svarade på allt och kan inte säga om det var rätt eller fel något av det jag skrev. Vi får väl se vad resultatet säger. Klarar jag det inte så är det bara att köra en omtenta, inget mer med det. Det är så jag måste tänka just nu, hehe.

Nu förfestar jag java (också känt som drycken "kaffe"), kommentarssvarar och lyssnar på Suzi Quatro. Fan, vad jag ångrar att jag tog åt mig jobb ikväll, jag kommer inte hålla ihop. Bara nu, klockan sju på kvällen, har jag varit vaken över tretton timmar. Jag som annars brukar vakna nio och somna nio (säger vi).

Jag har kommit på nästa del i "Operation blogghora". Ni kommer hata det, hehe. Mer om detta om cirka tre veckor. Jag låter det här bli världshistoriens längsta cliffhanger.

MIssa inte att spana in mitt förra inlägg och kom ihåg att besöka Annas bloggshop.
Peter

höhö cute building!



yo retardface! (ta det lugnt, jag kallar alla som kallar mig för fuckface för det.) höhö där fick du minsann smaka!



men vad jobbar du med? :)

CAISA

Svar: Hennes utseende!! Hon och tvillingsyrran är ju bara så otroligt vackra :D Sedan så har Mary-Kate en väldigt cool, annorlunda och egen stil ;) Hon är inspirerande.

Vronkan

Man undrar ju hur insidan av den där byggnaden ser ut. :S

Mari

Vet du Pelle, jag tycker inte du ska skriva så elaka kommentarer i min blogg :P



Ha så kul ikväll, och drick lite åt mig!

johanna

haha, först tyckte jag att den där fasaden var knäpp, men nu gillar jag den. så färgglad :D

Sandra

ja det kan ju inte vara en bra kombo med dom färgerna + nerver :P



japp det är ÖSK:s färger också. Vi har ju en ex-ÖSK spelare i laget också. Men tror inte det är därför :P

Lövet

men gud! linköping är ju en fin stad i övrigt kan jag tycka.. men.. det här drar ju ner betyget. det må jag lova. haha. fyfan vilken ful fasad! på universitetet dessutom!

Natalia

haha det var ju inte lite färger eller så...

jossan

tack för maten Pelle :D

Natalie

Ser att jag fick vara mammis bland coolingarna!!!



Åhhhhhh



<3

anna

åh vad jag är spänd på andra delen av OB, kommer bli sjukt spännande!



och du, finns det ngn tentasal som är vacker? ;)

Sussi

Scary.....riktigt läskiga hus..

Sassy

Alltså, jag tycker att huset är så jäkla läckert! Kombinationen betong med färgklickar är så het! Tänk om Pelle!



Ja, det var allt tur att Gollum blev bra igen. Den här gången var jag "bara" väldigt orolig, sist han var sjuk var ajg säker på att han skulle dö.

Therese

Men oj, FUL fasad!



Kanske (troligtvis) blir det en flytt till Norrköping i höst, ska ju plugga på LiU, så då kanske jag får besöka denna.. ehm... fina byggnad..?

Lena

men pelle, det där måste ju vara världens coolaste hus! fan, vad snyggt, jag hade älskat det! :D

Miss Dramaqueen

Haha, vilken klockren byggnad. Jag är kär=)

Ann-Katrin

Det är ju enkelt, med en sådan anskrämlig fasad vill ingen människa titta ut utan istället sitter man med näsan i och över böckerna!

Emilie

Haha, jag hatar den där jävla byggnaden! Man ser den vart man än går och man blir hela tiden påmind om att man ska dit i slutet av varje jävla kurs. Eller ja, inte nu då, för nu är det hemtenta som gäller, men alla andra förbannade gånger.



Yes, no, jag gillar inte terrahuset.

Fia

Färgerna kan på nära håll verka kontrastera mot varandra men skapar på avstånd ett spektrum som går från blågröna färger via rosagula tillbaka till blågröna igen.