vatten.


Smygreklam.

Jag är i något förstadium till att bli sjuk. Jag känner det på mig. Vad gör jag då? Dricker vatten. Dyrt vatten. Dyrt vatten på flaska. Vem är jag, prinsen av de förenta blåöarna i Döda havet?

Inte blir det bättre av att morsan kommer hem och berättar att de ska få vaccinationsspruta av jobbet för att minska spridningsrisken av den överhypade influensa som går bärsärkagång genom landet. Hon hade lika gärna kunnat sagt: "vi (mor, far, bror och tvilling jobbar på samma jobb) får spruta av jobbet, så du får dö din stilla influensadöd själv bäst du vill".

Högst troligt så har ingen svininfluensa dödat mig tills imorgon, så en spruta hinner man väl med. Frågan är om inte en mineralvattenöverdos lyckas med dödsbedriften i stället.
anna

men vadå du får väl ingen spruta för att din mamma får det? :P



LOKA is the only way to go.

stefan

Jag ska faktiskt också gå och ta den där sprutan. Fick ett mejl om det på studentmejlen häromdagen. Så nu är det jag som bokar tid och får det överstökat.

martha

Ted King är en amerikansk skådis. Han har vart med i såpan General Hospital, gästat ibla Fraser, Sex and the city och Law & order special victims unit. senast var han med i 7 avsnitt av Prison Break.

made of awesome

stackarn. krya på dig.



God natt;P

Mari

Krya på dig!

heebs

På skolan idag skulle jag på toa och vad ser man, lappar överallt om hur man bäst undviker svininfluensan, tider om vaccinering och desinfektering medel i varenda toalett! Blev sjuk själv idag och det jag tänker på är en mening från de jävla lapparna..."om du är sjuk, stanna hemma för din och andras skull" safe to say att jag ska sitta i skolan hela dagen imorgon, hoppas fan på svininfluensan hahaha. De kommer ju skapa panik ju!

krya på dig Pelle! Och om du blir riktigt krasslig, stanna hemma :P

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Aldrig att jag ska ta sprutan!

Inte som den är nu ialla fall. Nej bevare mig väl, här ska vi inte pumpa in någon kvicksilver i mig inte..



Emma says style, love & rock and roll.

Haha, ja ta't lugnt med vattnet. Jag litar inte på vatten ur flaska :/

SARAH

jag dricker fettmkt (!"!!!!) vatten alltid innan jag blir sjuk. men jag blir ju liksom ändå sjuk. öh döh.

SARAH

jag dricker fettmkt (!"!!!!) vatten alltid innan jag blir sjuk. men jag blir ju liksom ändå sjuk. öh döh.

Julia

Heh, jag tycker det är lite småroligt att ni i Sverige har ett mineralvatten som heter loka. På finska betyder det typ smutsig sörja ;)



Men skämt å sido, ha det bra och krya på dig :)

anna

guten mooorgen! vill inte till skolan. blää.

Amanda

hej!



är det inte så att whisky dödar allt?

det borde du köra på istället för vatten :D



Amanda

Nej, vi har inte tagit reda på könet :) Så det blir en spännande överraskning när bebisen ploppar ut!



Krya på dig!

Sassy

Shit, då är det ute med dig Pelle!



Nä, jag gillar inte biljard nåt vidare, mest för att jag aldrig får till en bra stöt!

Anonym

ja jag vet! :D

Jens

Klart jag har skills ! ;)



Ang svininfluensan.. :P Det är ju bara media som gör skiten stor. Det är en helt vanlig influensa, folk kan dö av en vanlig. Men dom som dör är dom som är svaga pga något. Hjärtfel t.ex. Så dom som har något fel förtjänar sig en spruta, resten tror jag klarar sig fint :)

Natasha

Man ska ju dricka något varmt!:) Krya på dig!

Sussi

Nämen Pelleponken, köper du vatten på flaska när vi har världens finaste vatten i kranarna i Sverige? Fyyyy dig! Hoppas att du inte blir sjuk, trots att du är olydig!

Peter

jag vet hur det känns Pelle! ja nästan iaf.. typ.



men alla fem på typ samma jobb? vad är det för nåt de jobbar med isåfall?!



argh argh argh, jag sitter hemma hos andusch och har tråkiiiiigt!!!

Peter

jag vet hur det känns Pelle! ja nästan iaf.. typ.



men alla fem på typ samma jobb? vad är det för nåt de jobbar med isåfall?!



argh argh argh, jag sitter hemma hos andusch och har tråkiiiiigt!!!

Åsa

Svar: Haha, ja det kan tänkas ;)

Lisa

Ja, lyxigt och ostudentiskt ;) Klart jag har svarat!

Sessan

Ja jag försöker intala mig att jag kommer lyckas.

Men det är bara mamma som ska få veta när jag startar med körkortet, jag har en tendens att känna press från alla & vill avsluta det jag påbörjat med.



Hoppas du snart blir frisk.

Carro

Hehe, du får ändå vänta vacker på din spruta till den 2a eller 3e veckan :P :D

lisa

haha va jobbar ni på samma jobb? eller drev du bara lite där? hoppas du inte blir sjuk! krya på!

Anonym

hehe ja men mode är mode

Mea

Ramlösa är gött, och det säger sig väl själv att man inte blir friskare för att man låter någon köra in en sylvass metallstång genom huden?



Nejnej, drick du ditt vatten eller dö!

Ella

Dö inte Pelleskutt! Vem ska jag då mobba?!+



Sv: Njaae...inte riktigt väl? Med tanke på att jag endast blir kär i homosexuella män...? Get da picha?



Und du, ich habe Deutsch die letzten sieben Jahren in die Schule gelest. Vielen dank, aber ich verstehe dich sehr gut.

Pontus

Det har varit tungt, men nu är det bara en vecka kvar av nollningen. Sedan ska det bli ganska lugnt skulle jag tro.



Bilderna på nollningen finns under en annan blogg. vet inte varför jag har två bloggar, blir jobbigt att hålla reda på.



Vem har råd att köpa fin-vatten? Det kommer att bli din död!

Anonym

HAH, njaa ;)

Tobias

Nu kommer konsumentverket jaga dig eftersom du gör smygreklam ;)

Jenny

Krya på dig!



SV: Haha..vanligtvis brukar jag inte låta nå eljest efter en hård festnatt, men tror att det var värre nu eftersom att jag inte hade druckit en droppe alkohol på fyra år :) Har fortfarande inte hunnit se Män som hatar kvinnor, men filmen är på väg och så fort den kommer ska jag se den.

JohannaN

Älska loka!

emma härnqvist/perfektion

jo det är nog större risk att du dör av att du är kolsyrevattenfylld eller nåt, än svininfluensan. iallafall idag.. själv börjar jag noja mig lite faktiskt.

Lena

hahaha! lycka till med dödandet. mig veterligen har det inte hänt än. dessutom lär du inte dö om du får svinisen. usch vad jag är trött på den!

Lena

äh, jag vet inte om det jag skrev blev skickat innan jag tryckte på nåt annat. men jag tror inte du dött så det är lugnt.