amatörernas afton.


Vi ska ha TV-spelskväll ikväll. Så jävla törrt! Kul, men törrt! Anledningen till detta är för att jag inte haft en tanke på att styra upp något eller höra mig för. Har haft viktigare saker att tänka på. Som att leta boende inför de eventuella studierna. En snabb fråga, skulle ni hyra ett rum från en som skriver följande annons:

"rum lgn 44kvm dlas md mig, kille 28år, fr.skt.bet. krävs"

Sen är signaturen "Vasastan". Vad fan, vad hände med den svenska kraftansträningen? Inte fan finns den på Blocket i alla fall, det är ett som är säkert. Jävligt kul att läsa dock.

Nu ska jag preppa för TV-spelande och intala mitt sorgliga arsle fraser som "bara nollor festar på nyår" och "nyår är amatörernas afton". Ha det kul ikväll och gött nytt år!
Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Ja det har du nog rätt i Pelle ;-)

Johanna

Spela lungt..jag skall spela via datorn jag.... :)



Gott nytt år pelle... och du hyr inte av honom, låter som han har liiiiite baktankar med betoning på bak :)

Renée

tööööört ;D

Ellie

Gott nytt år tokstolle! :P

Anonym

Gott nytt år:)

kram!

Ellis

Hoppas du får det kul !!



Förresten andra antagningen från reserv 1770 på juridik linjen i sthlm så blev jag reserv 599! Hahahaha ! Ah sure.. Min chans är ju hel död där.. men grymt att de sjönk med 1000 på knappt en månad!

Gun

Hoppas du har roligt. Gott Nytt År till dig Pelle!

Lollo

Hahaha. Vissa sparar på orden.



Gott nytt år!

Annika

gott nytt år....bästa spelet ever!

Rebecca Utan Räkor

Pjuuuh! Är det så?

Bara nollor festar på nyår?



PjjUUuuuHhhhhHH!!!!

Erica

Gott nytt ååår! =)

Kadri

Hahaa ja inte skulle jag hyra lägenheten från hponom ine

GOTT NYTT ÅR TILL DIG MED

Jonas

Haha, det känns som om den annonsen är publicerad i en tidning med väldigt begränsad teckenmängd ;)



Men lite mer kontakt krävs nog innan man ger sig på någon form av kontrakt..

Sandra

Hahah spelade också hela nyår! Det är det enda rätta!

Stina

Dude, vart ska du plugga? Kom in på journalistik och multimedia på södertörn, men tror jag ska banga. Att hitta lägenhet på en och en halv vecka är på tok för förebyggande till magsår^^

anna

du det där lät ju som en toppenkväll ändå :) gott nytt år Pells!

Micke

sv:

Hoppas din nyår blev bra! :-)

Natasha

Det lät som en trevlig kväll.:) Gott nytt år på dig!

Mea

Jamen vafan det är ju sååå.. att festa på nyår är så jävla mainstreem, något för den grå massan. näruu, jag skall smälla på mig nyårsblåsan på måndag och dricka två flaskor skumpa, sen skall jag känna mig sådär härligt unik.. hakar du?

johanna

Gott nytt år! Hade du en trevlig nyårsafton? :)

Rosita

Hahaha, jag trodde först att det var du som skrivit den där annonsen.. tills jag såg att det stod 28 år och bara "näe, Pelle är ju inte 28..". höhö.



Men äsch, innan man festade så var det tv-spelskvällar, jag hoppas du hade kul iaf :D

Sanna

tv-spels kväll är fun ju xD gott nytt år :)



- jo jag hade skit roligt :) mycket av det goda hela kvällen :D

Anonym

gott nytt år !!!

Tess

Tv-spel är kul :-) Vi spelade in året med Singstar liksom :-D

Ann-Sofie

Jag hoppas att du inte träffar människan med en sådan annons ensam... Stäm träff på ett VÄLFYLLT ställe där du kan känna dig säker... Ett bättre tips... Sök vidare!!! Hoppas du hade en trevlig nyår!!!

Lena

jag skulle lätt satsa på den annonsen! :D

Malin

Malin & livet

Gott nytt år på dig pelle..



Vart ska du flytta? Jag har ett studentrum i källaren som snart står tomt! =)

Mikko

Haha! Blockets annonser är ju sjuka. Borde kunna starta en wbbsida med enbart konstiga annonser på blocket :)



Sv: Det är examensarbete i medieteknik som ska göras. Tack för förtroendet i alla fall.

Lisa

Låter som du hade det trevligt på nyår! gött nytt år på dig me!

DicoTutto

Killen i fråga tjänade säkert en hel tjuga genom att skriva en kort annons, tänk på att det är finanskris ; )

superstar

Ska han ha lya/rum i sthlm? Och när?



Gott nytt o god fortsättning o allt det där...

Johanna

Haha, vad sjutton menas med "fr.skt.bet."? Och hur jobbigt är det att skriva ut ett "e" i "delas" och "med"? Det kostar väl ändå inte extra att skriva ut hela ord på Internet..? :P



Vad många frågor det blev nu..

Johanna

Haha, vad sjutton menas med "fr.skt.bet."? Och hur jobbigt är det att skriva ut ett "e" i "delas" och "med"? Det kostar väl ändå inte extra att skriva ut hela ord på Internet..? :P



Vad många frågor det blev nu..

Johanna

Förlåt för de dubbla kommentarerna, det var inte riktigt meningen..

Anneli

Det enda jag gjorde på nyårsafton var att titta på tv och äta mat. Hehe.

sandra fält

men pelle lilla, satt du hemma på nyårsafton och spelade tvspel? illa illa. nästa år är det du som följer med mig ut på lite galej ;)