Vad gör Pelle idag? Dag 4.

Det här ett automatiserat meddelande under då Pelle är på resande fot och gör Parisgatorna osäkra med sin närvaro. Hela det här meddelandet är en ren gissning och tillåter gärna er att vara aktiva i kommentarsfältet.


Vad gör Pelle idag? Det går rykte om att han gått vilse i Paris milslånga katakomber som är belägna under storstaden. Kanske att han, av ren svältkänsla, sitter och käkar på 400 år gammal benmärg? Till kvällen, om han lyckas ta sig ut, blir det nog en tripp till Amelie i Montmartre.


Vad tror ni Pelle gör idag?

Anna

Bara du inte går vilse!



Sen när du väl kommit ut tror jag att du sitter i solskenet och läppjar på lite gott vin. Äter en croissant och tittar på mimare :P

Emma says style, love & rock and roll.

Jösses, jag hoppas verkligen inte du går vilse. Fransmän brukar väl inte vara de trevligaste att hjälpa till..

Daniel

Har romantisk sex som har i Paris

Sarah

han undersöker en massa historiska grejer, hittar adolf hitlers kropp nergrävd utanför paris, stampar på kroppen - spotta på kroppen och gräver ner den igen

anna

du pelle jag hoppas du lägger ner all koncentration och energi den här sista dagen på att hitta den heliga graalen! den ska ju finnas där någonstans sägs det ju ;) sen när du är klar får du gärna komma hem ochs nacka skit med mig igen.

Lövet

du besöker cafét där hon jobbar, kanske dricker du en latte.. njuter av solen.



hälsa henne från mig! :)

Mia

Hoppas du har det superfint där nere och jag är sjuuuukt avis ska du veta!

Kim Ekholm

:) Du Pelle plupp!

Vad är din ålder?:)



(Till Samlingen "Killar Som Bloggar")

jch

Dricker öl och ser Melodifestivalen.

Frida

Åh, amelie från montmartre. det är underbart.

julia

sv: jodå den var bra :)

anna

kom heeeem! vi börjar om igen. vi glömmer allt. här ute är det så kallt. kom heeeem! försök på nytt igen. jag ger dig allt, om du vill vara min vän! kom heeem!



;P

Madde

Jag tror att du sitter på något caféliknande ställe och äter baguetter och dricker rödtjut, hela dagarna.

Natalia

jag hoppas då inte du har gått vilse..för du måste kmma tillbaka hem och bloggaaaa

Lena

nu börjar pelle få panik över att han inte gjort något vettigt av sin paris-vistelse. inte en enda kulturell grej har han sett, så idag stressar han runt som bara den. kollar alla coola ställen, bara för att man ska göra det.