arsty fartsy.


Hittade precis en snöflottig bild från i vintras då jag åkte hem för att fira födelsedagen. Varför tar jag då upp den här bilden, kanske ni undrar (undrar ni inte så är det bra jävla surt för er just nu)? Jo, det är så att jag tänkte fira min systemkameras halvårsdag med att för en gångs skull ta och lära mig skiten. Bilden ovan är ett exempel på hur en så bra kamera kan göra något så snyggt (alltså jag) orättvisa.

Håll korpgluggarna öppna efter artsy fartsy-bilder i framtiden. Ligger här och läser kameramanualen, samtidigt som jag ser på "Morden i Midsomer"... ehm, ja...

Fan, vad jag är gammal!
anna

ja usch vad du är gammal! och självklart undrade jag varför du tog upp den där bilden, självklart! ;P

anna

haha jag visste väl att du skulle kommentera det, men det är en galet bra rubrik!

Anonym

haha så jävla skön.

persiih,jag har abstinens från din blogg.eller av din blogg. va de nu heter=)

sarah

...sa jag.

LOVISA

just nu rullar det nog rätt mycket. ska börja jobba imorgon (eller eh, inatt, går upp vid 04.00).



hur är läget med dig?

Hakar

Haha va, vilket vadå?

Emma says style, love & rock and roll.

Haha lätt att jag ska börja kolla efter artypartsybilderna - men bli för fan inget pretto. Det är det drygaste jag vet!

Trixie

du är inte gammal! Jag missade morden i midsomer :'( jobbade :( men jag har en samling på 5 gamla avsnitt iaf;P

Lilla Fröken

Nja han sa nog inte något inderekt om ölglaset...men han frågade något i stil med "So what do you think about Norway then?" ;)



Oh, nu väntar jag med spänning på svartvita, konstnärliga foton a'la Pelle!



Linn

Missa inte tävlingen som pågår i min blogg just nu! Håller endast på till i morgon kväll! Gå in på min skönhetsblogg www.beautyboxen.blogg.se

Louise - Ur mitt eget perspektiv

haha, gubb-varing pelleeee!

nelly ronnstam

svar: ja, låten är rätt soft, men videon är läskig .__.

Sandra

Haha ja men Morden í Midsomer är ju faktiskt ganska så bra :P

Carro

Haha, jag tittade också på det :D

Sarah-Daniella

JA! och det är ju jätte skumt att Sj höjer priserna dagen innan liksom. jag stör mig på det, de borde ju va tvärtom? (håll med mig)

stefan

haha, man ska börja någon gång:D´Jag anlände precis innanför dörren från jobbet nu för övrigt. Det var inventering som skulle göras.

marie

tack nu mår jag mycket bättre, tur det eftersom det är fest resten av veckan :)



har du kommit genom maualen nu då?

Ida Björck

weho congratz till din kamera!

Anna

jag tittade också på morden... och åt ett havreflarn till och löste korsord. ålderstecknen hopar sig här borta också. Du läste iaf något så modernt som en kameramanual...

anna

guten morgen!

Mia

Fin bild... hahahaha!



Ar det btw inte lite olagligt att ha en systemkamera som man inte kan anvanda ordentligt? Se till att lasa klart den dar manualen ASAP!

Tobias

Morden i Midsomer var skitbra igår ;)

nina

gamling!!

jessica

vill också ha systemkamera!

Amanda

Haha, ja, tiden går ju fort som sagt! :)

anna

haha underbar kommentar pelle. och ja fan dumma sjukdom!

Erica

Svar: Nu har jag vänt tillbaka dygnet tror jag! Gick upp nio! :D



Vad har du för systemkamera?

korven

Hej alla älsklingar ( som ni fattar blir detta ett massutskick).



Ni kanske har märkt att min blogg är borttagen, och nej, inget misstag skett.



Jag vill inte ha kvar min blogg, men jag vill ju fortfarande kunna kommunicera med er, så här har ni min nya adress. Det består av ett enda tackinlägg, Jag tror ni kan hitta er själva någonstans i det ;)

Daniel

Gammal med SEXIG!

Alleballe

Du ser ju grymt skön ut på bilden. Ungefär som om du vore totalt befriad ut på bilden. Som om det inte fanns en massa måsten här i livet..

caroline

Vadan denna brådska? Jag har haft min i två och halvt år nu och fortfarande inte öppnat instruktionsboken (och vem drabbar det? Tja, inte dig iallafall...)

Hemma, sjuk, och rusktigt seg. Men ja, P&L var GRYYYYYMT!

linn

sv: hoppas att du kommer in på någon utbildning du har sökt! Hoppas att du har lärt dig kameran lite bättre nu, det är en synd att inte använda sin systemkamera ;P

madeleine

om du är gammal vad är då jag ?!



sv. vad datorn sa ?! menar du kanske doktorn :P

ja du hon sa att det blir operation på tisda :S



ha en underbar onsda kram kram

Angelica

Morden i midsomer är ju guld.

Lena

pelle, ska jag ha kurs med dig? :D

MissF

Jag beundrar verkligen din förmåga att fatta dig kort; ett uppdrag jag aldrig lyckas geomföra..