zombietajm.


I år ska jag gå på Halloweenfest som mig själv.

Nä, jag skojar bara. Ifall ni nu missade ironin i meningen ovan. Jag håller på och förvandlas till en zombie. Och för ett för sminkpennakit för 19:90 spänn så blir det inte mycket bättre än så här. Men jag är nöjd, det är helt okej. Kommer nog ha kvällens billigaste utstyrsel.

Lite som en hora. Billiga kläder, billigt smink och allmänt kåt.

Varför jag inte bloggat idag? Jo, jag vaknade upp med huvudvärks-VM och har inte återhämtat mig förens nu ungefär. Ett tips: undvik att överkonsumera glögg under oktober månad. Kroppen är inte van.

Fan vad trashig jag låter. Skyller på det billiga sminket. Jag ska ha en grym kväll, ska ni?
Rosita

Haha, har alltid sett dig som en liten hora Pelle så det kommer inte som en chock :D



Jag ska också ha en grym kväll, även om det inte alls blev som det var tänkt men äh, det kommer bli tvär grymt!

anna

men pelle du är ju grymt het ju! och för bara 19:90, galet! det där sminket måste jag köpa till min halloweenfest!



jag ska sova hela kvällen typ. är helt död efter att ha jobbat hela dagen och gått upp vid 06.30 i morse.

Marie

Ser fan grymt ut :D skräm lite barn nu, så är du snäll

ludvig



jag måste bara säga att det är trevligt

att har valt att gå som mej,

jag känner mej mycket hedrad.

hare nice.

Sofia

Pricken över i:t hade varit ett blå märke, Have fun!

Nee jag är vanlig dödlig, har inte roligt ;)

Myaraq

Nej!



Usch.



Blä.

Gun

Du är ju jättesöt! Ser ut som ett litet ledset spöke!:)

sCyth

Det där sminket kan inte vart billigt.

frida

Leeeeeskig.

sabina

om du är dig själv på bilden... vad är du utklädd till på de andra bilderna du brukar visa?

Mariam

nice!

Caroline

Fan vad du skrämde mig!!! :P :D



Nä, jag bojkottar ju som sagt Halloween :P :D

lisa

Du ser lite läskig ut, så du har lyckats! Ser jävligt najs ut med tanke på det billiga sminket!!!



HA SÅ JÄVLA KUL IKVÄLL! :))))))))



Jag har bara tagit det lugnt som vanligt. Hade gärna velat festa men jajajaja.



tjohej!

Susanna

Huja huja skrämma gamla kärringen...:P Hoppas du har en toppenkväll...:)

nathalie

snyggt!

stefan

stefan

Det blev ju bra med sminkningen, de trasiga kläderna ser jag dock inte röken av ;P

minilli

Det var ju sådär blek jag ville vara i fredags! Damn att inte jag hittade 19:90-smink :(

Lovisa

tjusigt värre! blev det en MONSTERbra kväll eller? ;D skrattar åt sitt eget torra pappa-aktiga ordskämt



Själv var jag inte alls läskig utan mest puttinutigt gullig.

wingers

hehe, när jag läser "zombietajm" vill jag bara sjunga på hammer time-låten. "zombie time, du-du-du-dudu..."

Lilla Fröken

Scary! Hoppas att du hade en kul kväll. Det hade jag.

Emelina

Hahahahahaha fan vad snyggt hörru!

Elin

vilken ledsen zombie :< har du inte fått tag i någon hjärna att tugga på?

JUNITJEJ

Så läskig du ser ut!

Sussi

Du såg ju grym ut, det var ganska bra smink för den summan!

Bellman

grymt! :D älska halloweeen när man får klä ut sig (a)

Emma

Haha, såg ungefär likadan ut i lördags, då jag och syster bestämde oss för att utnyttja ansiktsfärgen jag fått från jobbet till max, och blev dödskallar.

Sassy

Du passade bra som zombie!



Nu har jag börjat stalka dig på twitter också!

miss x Jung

jag tycker du vart riktigt lyckad. Lagom trash så där ;)

Lollo

Alltså, det där blev en jävligt grym zombie!!! Slår syrrans med hästlängder (förlåt om du ser det här Therese).

charlotte

haha ja det var ju onödigt arbete då..

Anonym

du såg verkligen faarlig ut där.

MissF

Hmm har jag missat någonting om jag alltid antagit att majoriteten av de som säljer sig är samhällets minst kåta? I alla fall i yrkeslivet?



Fast jag är väl alldeles för politiskt korrekt för bloggandets eget bästa i detta avseende...