nyttigt skit.


Jag försöker mig på att leva en nyttigare vardag (igen). Därför får ett glas mineralvatten, en clementin och lite torra popcorn hålla mig sälle till kvällens "True Blood"-avsnitt.

Lite annorlunda från förra veckans chips- och godisorgie.

Hur många gånger kommer vi se folk ligga med varandra det här avsnittet då, tror ni? Åtta? Nio? Tjugotvå?
jessica

popcorn är ju jättegott. mineralvatten också :D



migration och entisk mångfald är inte riktigt det område jag är intresserad av. men jag kan förstå att andra är det. får se hur jag gör, har till första november på mig att välja.

karolinajonsson

haha, om du ser från början så ska du se att det är världens bästa! =D

Rosita

Haha, ungefär det där jag trycker i mig på kvällarna nu, funkar finfint!



Haha erkänn att du gillar all nakenhet Pelle ;D



Men ja.. vad tycker du om City and Colour då? :)

Mari

Tittar på true blood jag med. Måste ju se, så jag vet vad det är alla pratar om.

Inget sex än dock, ett par nakna människor bara. Dåligt.

Pjoltas

Jag har precis avverkat säsong två och nog får man blunda lite ibland...blodsex är inte min grej riktigt.

.

.

http://pjoltas.blogg.se

Emma says style, love & rock and roll.

Pelle, inte klaga på vampyrsexandet! Varför tror du serien är så populär? ;) I know why I like it :D

Anonym

haha va nyttigt :D

Sandra

Det är sexet som gör serien ;)

Gun

Så där lite popcorn åt du väl ändå inte?;)

Myaraq

Hahahahha :D



Jag gillar ditt "igen".

miss x Jung

det där ser ut som en vanlig stormåltid för en kändis ju! Erkänn att de där e allt du ätit under en dag o att du håller på o bli ett skelett!!!! uhäää :'(

Mia

jävlar vilket skråvmål!

Stephie

jag har aldrig sett true blood. Är det bra?



haha, samma kamera som mig med andra ord? :) Hoppas det inte tar såå otrolig lång tid innan du får tillbaka din kamera, det kan ju gå snabbare än tänkt :)

Emelina

Jag har redan sett alla avsnitten woho, True Blood is some really good shit! Längtar tills tredje säsongen kommer ut.

Madde

HAHAHAHAHAHAHA

fan vad sorgligt det där såg ut!!

Natasha

Älskar den här serien! Har redan sett alla avsnitt.

anna

om jag minns rätt så var det i det här avsnittet vi fick se "THE samlag", liksom the one and only. am I right? :)

Lollo

Det var inte många popcorn, men det är precis så jag gillar dem; så få som möjligt, helst inga alls =)

Matilda

Jag är ett överaktivt dampbarn. ;)

Jag har käkat godis som bara den idag...fast nu blev jag sugen på popcorn. Fy på dig!

Vad gör du? Glor True Blood eller?

Sussi

Det såg lite trist ut det där...men det brukar vara godare än väntat med frukt så. :)



Pelle, jag måste fånga allt på bild om jag ska kunna bli naturfotograf! :P

Jessica andersson

oj vad nyttigt =) och gott!



reklam avbrott kan vara bra, om man ska tänka positivt! haha

Sariiii's Nöjesbloggs

TACK SÅ JÄTTEMYCKET!

har du haft en trevlig kväll? :)

Tillan

Sv: Ja, den är grym! Janet är också en grym artist, men Michael Jackson är ultimat!

Maria

Svar: Haha, nä. Det är tur att delkurserna bara är ungefär en månad långa så st är jag nog tillbaka med PPT-föreläsningar.:)



Hmmm.. nyttig skulle jag behöva försöka börja med också. Men det är ju så tråkigt! ;)

NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Jag tror inte skit är sådär jättenyttigt. Eller jo, kanske hästskit. Massa grönt och så.

fröken elin

VA DET ALLA POPCORNEN?! shit va lite.



den där true blood låter som värsta snuskserien alltså!

Ida

Popcorn är ju bästa snackset! Och jag kör också stenhårt på mineralvatten med citronsmak just nu..

(och låtsas inte om att jag vräkte i mig hundra kilo snickerskaka i helgen)

Ma

svar: jag är så blandad att jag vet inte vad, men som du sa! flexilbel! Så slipper man bråka över spotify! Såg att du avgudar Lily Allen. Henne diggar jag också! :D



Whahaha ser ut som min vecka typ, ena dagen äter jag lite och nyttigt, den andra tycker jag att jag förtjänat en belöning för att jag varit så duktig. Och då brukar jag ge mig själv en Snicker, kakor eller vanilj yogurt med flingor, hehe ;) Frukost kan jag äta hur många gånger som helst under dagen!! xD

Renée

sv: yup, bloggare och konstnär :)

Mattias Abulu

SV: Det stämmer bra det. Min blogg ser annorlunda ut. Anledningen? Jag tröttnade på det gamla. Känns skönt att bara ha en enkel vit blogg ett tag. Några idéer på en framtida design?

Bajsbrunsfantast

Det går hemskans mycket i vågor det där. Men de senaste dagarna har jag känt att det är något jag behöver få ur mig, och nu väntar jag helt enkelt in när den känslan väller över och ner på tangentbordet!

Eva Linder

34 grader och ganska soligt just nu. Lite regn varje dag men annars väldigt varmt. Ska väl ta mig ner till poolen nu medan vår maid städar upp åt oss. (Desperat hemmafru som jag är) Kram!

angelica

Thahah, dagens fråga;)



(svar)Joo jag var ju lite stolt igår, men idag när jag vaknae upp med mega träningsvärk frågade jag mig själv om jag verkligen var tvungen att gymma OCH gå en 1½timmes prommenad!!!



Sanna

Godmorgon! TAck tack, men jag kan ju alltid lära dig att måla naglarna ;) haha (om inte annat så håller det en borta från godiset en timme eller så).



P.O.K. Sanna

Marcus Å

True Blood verkar vara väldigt populärt - något jag missat helt!

Marie

Tro mig, det kommer mycketmycket mer liggande senare :) fast nu vet jag inte riktigt hur långt serien har kommit i Sverige

Camilla

Hm..it´s way over 10, I can assure you that ;) Aldrig förr har jag njutit så mycket av att bara slänga mig i soffan när jag kom hem!

Jennica

Tack för rösten! ;)

Isabel

Du har inte möjligtvis börjat titta på Pushing Daisies än?

madde

usch vad nyttig du är....=) men oj vad sugen jag blev på clementin

Sassy

Men oj, går du på diet?



Haha, de bara ligger och ligger i det där programmet!

wingers

fan, jag vill ju ligga när jag kollar true blood!

Karolin

True blood is forever:)...

Julia utan y

Säkert 20 000 gånger XD

Micke

Var det gott?

Borde nog också gå över till "nyttigare" godsaker, men det är ju så gott med det onyttiga... :-)



sv:

Ja, det är kanske så det är. Jag är född till badass. :-)

Erica,

Pelle du som är serieboxgalning. Gillar du "Mord i sinnet"? Asbra serie. Finns på CDON just nu. Första tre säsongerna för 99, och fem för 169. Lite jävligt bara att fjärde säsongen var slut när jag beställde.. men säsong 1-3 köpte jag- WOHOOOOO!



Och du, twillight finns till specialpris;)

^*Frida*^

Lite torra popcorn :) Haha, det tyckte jag lär kul. :)

Fiffs

Bara en ynka näve popcorn?

Men clementin är gott.. var fick du tag på den?

I våran hemköps butik säljes inte sådanna allas vad jag sett :o

egoflow

Det såg verkligen ut som torrt snacks....

Lövet

vampyrsex är bra skit & jag har redan cravings inför nästa säsong. haha. ja.. & inte bara för sexets skull. såklart. :)

korven

Jag har sett två säsonger och man börjar tröttna som fan på allt sex. Man blir lite som när föräldrarna pussas. ("MEN LÄGG AV Å TÖNTA ER!")



Förutom det har du mkt att se fram emot!



Jag försöker också bli nyttigare. Tror det är bra att vi gör det här samtidigt, så vi ser bra ut sen när vi gifter oss...



eh, jag menar... Titta, ett flygplan!!!!

Carro

Hm, popcorn är tyvärr inte så nyttigt som man tror :)