nykuttad.


När man började tro att mirakel bara sker i sagor, så har jag idag fått tummen ur röven och ägnat ett par timmar i drop in-kö. Ovan ser ni före-bilden. Jag lämnade hemmet med ett überknullrufs som, om man tog i ordentligt, hade en lugg så lång att den nådde ned till käften.


Efter-bild som i "två timmar och en tupplur efteråt". Direkt när jag kom ut ur frisöresalongen så hade Tyra Banks hade kallat mig "fierce" och sagt åt mig att "wörka itt" (Top Model = jobbrast-TV, idiotiskt program). Men jag råkade somna och vakna upp med en champinjonliknande tantfrissa.

Nåväl, det är kort och jag gillar't. När det är Tyra Banks-fierce alltså, inte när det ser ut som en cellfri pizzaingrediens. Jag får väl köpa något waxklet så skiten ligger still.

Nu ska jag jobba halv natten, jao! Ha det kul ikväll och drick ett par bärs å mina vägnar!
anna (den nyare och bättre versionen)

det var okso chitt seksigt sejer vi :D

Var glad att du klär i kort hår. Min lugg är ett pain in the ass!

Henrik Olsson

Ingen dålig rufs :)



Själv så har jag valt rakhyvelen framför saxen. Såg en unge på tåget en gång. Han vände sig till sin mamma och sa: "Mamma, mamma, titta! Han har inget hår. Han har bara en skalle!"



Jo jo, så kan det gå! =P

Tess

Det var ett rejält före-rufs :-)



Svar: Rory-tjejen är faktiskt ganska bra i filmen Tuck Everlasting där hon har huvudrollen. Om man står ut med smör-film alltså ;-)

Ellie

Du ser yngre ut på Före-bilden! Kände knappt igen dig ;)

Gun

Du är så snygg så!:)

Ella

Jag tyckte du var ganska het i förebilden. Efter...mnjae...

cicci

piffigt! lika fin på bägge=)

Kalle

Skulle inte kallat det knullrufs utan Jack White-kopia :D kool ju!



sv_ japp tog en fika med anna i haga! det va supertrevligt :D

Huskatt

Vet inte vilket som är bäst..före eller efter...delad första plats tror jag.

Johanna

Ohlalaaa! Very fierce Pelle, very fierce! :D



Förlåt om jag gör dig besviken nu.. Men nej, han heter inte Sandwich. Jag kallar honom bara för det. Han heter Marcus = Mackan = SomEnSmörgåsDuVet = Sandwich. Bara för att jag är lite cool liksom.

Lisa

du var ju asfin i det långa ju! det borde du ha sparat ju!!! skitfin tröja på före bilden också och din klädstil är fin! men du blev fin på efterbilden med! nu kanske du får massa brudar på fall haha. lycka till på jobbet! önskar jag kunde supa i dina vägnar men mnjaeee, inte efter förra helgens dumma fylla, men har en cider iaf som inte är hemma hahah.



Anonym

Jobbrast-tv for suuuuuuure..........

Cecilia

Nämeeen! Du var ju jättesöt i ruffset :)

bella

jag brukar bli jätte ledsen när killar klipper av sig håret. det ska va lite längre! men för en gång skull gjorde det inte så mkt, för du passade lika bra i båda ;D

Fotograf Johansson

Najs haircut! :)

Hälsporren

Pelle snyyyyygg!!! Är det nu jag ska ge dig en femkrona och be dig ringa mig när du blivit lagom gammal? Eller... Vänta... Femkronor, vaddå? Sån't använder man ju inte längre för att ringa. Ett kontantkort, kanske. Eller ett mobilabonnemang som inte aktiveras förrän din 30-årsdag eller nå't.

Myaraq

snjasigt!



men jag tyckte inte du skulle ha droppat den galne proffesor-håret.



could come in handy some day.

Sara

Fint det blev, av det man ser bakom det stora "EFTER" Du så fint placerat över hela bilden ;D

Sofie

Sv: Tackar tackar! :)



Förlåt, men jag höll på att garva läppen av mig åt din före-bild :P

Johan

Min syster lyssnar på diverse uttjatade rave-låtar, diverse andra uttjatade låtar, 90-talsmusik (inkluderat Dr. Bombay och gamla Britney Spears) och något irländskt ibland.) Aldrig någon seriös musik!

Ally

kunde du inte sparat typ till en fläta i nacken? det hade jag gillat :(

frida

aldrig sett en sån söt pöjk som på övre bildnen.

too bad att du cuttade det alltså.

Mari

jag tyckte nog knullisen var snyggare. mhm.



Har jag en turvecka eller vaad ? :D

Michaela Snöborgs

tack pellis! :)



nice cut! men det var fint med rufset också! hehe

sanna

stiligt minsann, nästan så jag vill gå så långt och kalla det porrigt, jag gört. Porrigt!



och ja, fyllehärjning på fejjan är alltid lika kul dagen efter, mohaha



men du, jag är så söt idag så jag bjussar in dig till bloggsvar på din pellespersonliga mejl! hoho, sikket helgon ho' ä'!

PJOLTAS

Det ser ut som en liten bit av reptil-hjärnan klipptes bort i farten!

=)

Joan

Haha jag tyckte det va fiiint när det va långt :D

Agnes Cecilia

Work it, Pellz!

Agnes Cecilia

Du såg förövrigt typ 7 år yngre ut med långt hår.

BlueRoseCase

Hahaha, av kommentaren om vaxklet att döma låter det som om du och jag har samma sorts hår...

roxanne

Fan jag gillade håret innan, kaluffs på hög nivå :D

roxanne

Hmm, och om p&l. Tror inte jag är i svergige då. Så kan nog bli svårt ;) Men vore ju sjukt kul. Annars skall jag på Emmaboda? SKALL DU DIT? :D

fifi

Vad snyggt det blev! Det är allt skönt med kort hår du!



Ja, den där Gary Busey är en galen, galen man och så underhållande!

Sofia

Snygging! Jag ser förjävlig ut. Ska aldrig mer klippa mig!

Erica

Det blev snyggt! :)

Camilla

Sv: Ja, teater är skoj, förutom nervositeten innan haha. :P



Snyggt håret blev! :D

- Therese -

Tycker före-rufset var rätt nice faktiskt, men kan även hålla med Tyra om att nya frillan är fierce. som fan.

sarah

snygg hörredu

sarah

snyggt*

Lena

hahaha, första bilden är ju skitrolig! ;P

korven

asnajs. Purrpurr!

Johanna

Första bilden var du ju skitsnygg på