en snabb uppdatering om läget.


Jag hade min första sovmorgonen på nio dagar imorse. Så vi stannande i sängen till halv tolv. Sen klev vi upp, hävde i oss lite kaffe och drog till Ingelsta köpcentrum. Jag handlade kalsonger för 300 spänn. Två par i stringvariant.

Nu dricker vi alkohol och väntar in Toy Story 3. Igår körde vi på pensionärsgöra till gryningen, ikväll blir det child touching time. Då vi berör våra inre barn. Inga andra.

Så... BRB!
anna (den nyare och bättre versionen)

När ska du föda då? Ditt inre barn alltså.

Karolin

Hur var filmen, vill också se den dääär:)?

någon

Har följt bloggen ett tag. det här var det konstigaste inlägget hittills. typ.

Lollo

Jag såg den i söndags, skitkul XD

Marie

"Vi"? Är du schizofren eller har du en vän med dig i sängen? :)

Sara

Vem är den andra i viet? Har du en hemlig flickvän Pelle plutt? Blir ju nyfiken :D Hur var Toy story? Tell me! Now!

Ida We

Jag vill se! Myche myche!

cecilia

haha ok då vet vi det då! fast vad är det vi vet egentligen? :)

anna (den nyare och bättre versionen)

Snääälla kan du berätta hur du sminkar dig? Assnyggt!

Myaraq

Ella kommer dö.



OM inte hon är andra halvan i "viet"



Men det är hon antagligen inte.



Så. Ella kommer dö.

anna (den nyare och bättre versionen)

Är jag den ena här som inte har minnesförlust och fattar vem "vi" är?

Du åkte ju till Stefan i Nörrköping igår juuuuh, och sov bevisligen där, eftersom att man inte får köra när man ölar så mycket som du.

PussJorvas

Hmm.. vi? Nattligt besök? ;)

Lilla Fröken

Hur var filmen?

|| mannen som kan prata om hundar ||

Var filmen bra? :)

lisa

hhahahhaah stringkalsonger, du skämtar va?