YEAH!


Så jag låg och kollade på Six Feet Under innan jag somnade igår. I ett avsnitten så gick Dave på gayklubb. Är det bara jag eller finns det någon mer som reagerar på alla "YEAH!" som ropas i bakgrunden, så fort det handlar om en nattklubbsscen i en TV-serie?

Så här kan det låta:

"Dialog, dialog, bla bla bla..."
[YEAH!]
"Handlings, dialog, fylla..."
[YEAH!]
"Repliker, muckande, slagsmål...."
[OOOOH YEEEEAH!]

TV-seriefolket måste lära sig lite partytugg, det är ett som är säkert. Jag kan se det framför mig, hur producenten (?) säger åt alla statister att ropa "YEAH!" var tredje minut. Fyndigt.

Idag är jag en förjävla upptagen man igen. Tänkte dock försöka ta mig igenom alla kommentarer ikväll. Försökte igår, men blogg.se envisades med att tvinga mig trycka in verifieringskoder. Blev jävligt tröttsamt. Men vi hörs lite senare, mates!
Julie

Hm, det är faktiskt sant! :) Har aldrig tänkt på det förut ;)

pubes

men dom som gör filmer har aldrig tid att gå ut själva, så då får dom sitta å rågissa vad som kan sägas på klubbar. "yeah" var väl det bästa dom kom på!

ROXANNE

men det är ju vad man säger på dansgolvet, man måste ju köra sin ultratuffa moooves då ;)



men pelleplutt, nästa expriment kanke skall bli att spara skägg? se hur det ter sig :) och ja, mina manliga vänner is hot hot hot :P

Emma says style, love & rock and roll.

hahaha!

Emma says style, love & rock and roll.

YEAH!

Geccod

Haha, kommer troligtvis inte kunna tänka på annat nästa gång jag ser en sån scen. ^^

- Therese -

Har aldrig tänkt på det där med alla yeah:n, men ska vara uppmärksam nästa gång jag får möjlighet!

syrran

Weeei! OH BOY! Skriver om dig och bror på min blogg... när ni var så duktiga och sjöng Buddy Holly med mig... ;)

Erica

YEAH! ^^

Anonym

Haha xD Inte tänkt på detta innan men nu kommer jag ju inte kunna se en klubbscen utan att pedantiskt räkna alla "YEAH!"n som hörs i bakgrunden >.<



Sv: Om du inte har sett den redan så se den, så fort som möjligt, den är helt sjuk xD

v e v v e

sv; Tack för din röst :D

Hälsporren

Men fatta: du har inte varit på nattklubb förrän du yeah:t. Ju! ;-)

Kalle

apropå kommentarer. hur hinner du med allt? jag skulle få ta tjänsteledigt om jag skulle va på din nivå! poppis o alltid på hugget!

Linn

Haha det har jag faktiskt inte tänkt på, ska kolla det så fort som möjligt!

linnea

alltså pelle, jag hatar att gå in på din blogg, missuppfatta mig inte nu anledningen är chokladbollen på din bild. jag fylls liksom av en sån känsla att om jag inte äter en chokladboll nu kommer jag dö...eller liknande i alla fall

made of awesome

det känns som det är verifieringskoder varananndag för mig..xD



lol@Linnea ovan...blir också sugen på att sniffa chokladboll;)



Madde

Vad du bloggar dåligt idag, min lillasyster har slängt ur sig fler inlägg än dig.

Matilda

Har jag aldrig tänkt på men ska defenitivt göra det nästa gång jag tittar, hehe

Pjoltas

Jaha.. Det kanske bara är jag som skriker "Yeah" vart tredje minut när jag är ute?

Verifieringskoder är djävulens påhitt, precis som deklarationen.

=)

Sofia

Vilket skumt fenomen...

Sara

Sv: Vad kul att du också gillar honom, han är inte så känd bland mina vänner kan jag säga ;)Om du inte var där så borde du ha varit det. Helt galet!



YEAH!

Neha

Såna koder är asjobbiga

Johanna

Haha, jag kommer aldrig kunna skrika "YEAH!" på dansgolvet igen utan att tänka på det här.. Suck, vad kan jag ersätta det med? "YEAH!" säger ju så mycket..

Anna

Hej! Jag skriver till dig för att tipsa om mina handgjorda silversmycken som jag säljer under namnet HildestamDesign. Jag är en egenföretagare med liten verksamhet som försöker satsa på min dröm. Jag hoppas det är ok att jag skriver till dig om detta här. Hör gärna av dig om du är intresserad av någon av mina smycken. Vänligen / Anna

Andreas

Men hjärtat då. Skriker inte du också alltid YEAAH precis som vi alla andra näår vi är ute?