fem timmar senare...


Haha! Kick ass-kommentar här ovan ju! Lite sandlådenivå så här i bloggvärlden, det gillar vi!
- "Min storebror är äldre än din, ha-ha!".
- "Jaha, men min storebror har faktiskt en egen bil, så det så!".

Underhållande.

Okej, så min blogg låg nere i fem timmar nu på eftermiddagen. Lite lustigt att One.com (där jag har min domän) påstår sig ha en livesupport beredd dygnet runt. Jag fick då inget svar under de 300 minuterna jag höll på att kvävas. Jo, det var fan som att kvävas.

Jag tvingades ju fan att tala här hemma! Med riktiga människor! Primitivt jäkla beteende!

Linda

Hemska saker. Jag får andningsnöd när jag ens tänker på att vårt internet här hemma skulle paja. Usch!



sv: jaa, man kanske borde göra så. Men är för feg, jag nöjer mig med att skriva om det på bloggen ;)

Linda

Hemska saker. Jag får andningsnöd när jag ens tänker på att vårt internet här hemma skulle paja. Usch!



sv: jaa, man kanske borde göra så. Men är för feg, jag nöjer mig med att skriva om det på bloggen ;)

Johanna

Jag kan tala om för dig att JAG höll på att kvävas! Jag satt och försökte komma in på din blogg i en evighet. Jag måste ju ha min dagliga Pelle-dos liksom. (För att låta lite creepy..?)



Glad you're back!

BlueRoseCase

Hahaha, ja, internet har nog kortat många människors tålamod och förmåga till att kommunicera live med andra...

anna

hahaha klockren kommentar! och jo bones suger visst det. det är ren fakta!

jennie

HAHA, ganska underhållande!

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Usch så jobbigt att behöva prata IRL. Jag menar, IN REAL LIFE alltså.



Guuud. :P

sandra

höll också på att dö lite. såg ett oläst inlägg på bloglovin och fick damp när jag inte kom in. fastän det kanske inte är så viktigt från början så blir det verkligen på blodigt allvar bara för att skiten inte funkar. AAAAAAAARGH:@@

anna

åh nej men du skulle sagt det innan ju, då hade jag kunnat uppdatera bara för din skull ;) pean du vet!

anna

GLÖMT?!?! G-L-Ö-M-T-?-!-? nu är jag sårad pelle.

anna

GLÖMT?!?! G-L-Ö-M-T-?-!-? nu är jag sårad pelle.

anna

GLÖMT?!?! G-L-Ö-M-T-?-!-? nu är jag sårad pelle.

Emma says style, love & rock and roll.

fyfan för att snacka live när man har bloggen alltså!

Ella

Jag har varit helt jävla FÖRSTÖRD hela dagen! har inte kunnat komma in på din blogg alls! Dog!



Nu vet jag iaf vart jag inte ska lägga min domän när jag skaffar egen i mars...

Johanna

Haha jaaa jag åt struts... :P

Ally

One?! One suger! Och nej jag är inte ett dugg partiskt då jag jobbar på en konkurrent ;P men på riktigt suger de.

anna

ja men "solly" isn't good enough!

Frida

haha. OM det är sandlådenivå. fick värsta bittra kommentaren för ett tag sedan av en "anonym" tjej som inte gillade min blogg, men kollade in varje dag. haha, patetiskt. Gött att din blogg funkar igen då, vi vill ju att du ska kunna andas! ;)

Francesca

sandlådenivå kan vara ganska underhållande. förresten så är inte bones bra, bara så du vet!

Sarah - finlandssvensk

HAHA.

Sara

Men du är okej nu? Efter all trauma? Haha :D

Linn

Klockrent! :D Oj, fem timmar? Jeeez.

anna

ja men skyll dig själv när du är så seg och vägrar se ikapp den där serien ;)

emma härnqvist/perfektion

oo de där sandlåde-lekarna är alltid lika skojiga. haha

emma

stackars, stackars Pelle...



(Sarkasm is the shit och för övrigt skälet till varför jag fortsätter titta in här, haha.) Det hade väl varit intressant om du frågade dina läsare varför de EGENTLIGEN läser din blogg? Om det är för kattbilderna, TV-serienördandet eller någonting helt annat?

Emelie

Haha.. Nä fy prata vad hemskt! :) Vi funderade på london Dungeon, så dit blir det om vi hinner! :) Var det inte läskigt där? (Jag är världens räddhare!) Tack för tipset! :)

carolina

haha,som när man var liten : "min pappa är chef", "min pappa är också chef!"

;)

Julia

hahaha... alltså beroenden.



SV: Klart vi ska baka bullar Pelle ;D

Julia

hahaha... alltså beroenden.



SV: Klart vi ska baka bullar Pelle ;D

nathalie

haha, min brorsa gillar bones!

Rocio

Sv: ja det e den verkligen! underbar låt o hur bra som helst när de sjunger den live.

Ha det

Ellis

JAG BLEV GALEN som ej kunda komma in för o säga att du är ofödd i min familj, men att du är med i den! :D:D



hahaha 229! (tycker de är hel kul - jag står på mina stadiga 26 haha)

PJOLTAS

GAAH! Stackare! Att samtala irl är ju so 1998!

=)

PJOLTAS

..Jag har också försökt nå one.com's support en gång. Och fick snacka med en dansk kille i telefon som inte kunde engelska. Jag kunde lika gärna ha frågat en nyss avliden om hjälp!

=)

Victor

hahaa så det kan vara va :P

Petter-Nicklas

Åh, herregud, vanliga samtal är ju SÅÅÅÅÅ 2009. Att du ens vågar VISA DIG i bloggvärlden efter det!



Skäms.

Neha

supporter ska man inte lita på ibland...

Annarimmarpåkanna

Hallo, länge läsande av denna blogg...första gången jag kommenterat. Jag gillar Bones och du gör det inte men jag bryr mig inte riktigt om att du spottar på den tv-serien för man kan ju inte tycka lika, du är bra ändå.. Det var bara det...

Madde

Detta inlägg gillar jag

Paula

Nu tycker jag att det är okej att kommentera med endast ett liten, haha, faktiskt. Underhållning är aldrig fel