fäääääääst.


Här har ni undertecknad i full maskeradutstyrsel! Fast rosetten (paketpubishår) på golvet är bara för er, så känn er mer än gärna jävligt speciella.

Imorgon har jag planer på att endast dega och hänga på nätet. Då blir det förhoppningsvis mer bloggande av. Om jag nu inte ligger och spyr i en granbuske hela dagen lång. Tiden får utvisa hur det blir.

Jag säger som alla småbarnsbloggare: vi ses i dimman!
A

Smidig kostym!

Rosita

Haha fan så fint!

anna

vakra kleder pelle!

mr. addspirit

En fråga Pelle, hur hade du tänkt dricka öl (eller något överhuvudtaget) i den där dräkten? ;)

Huskatt

Jisses vad stiligt! Snurren i nyllet är ju klart fräck...kanske kommer det snurra till när du snurrar upp i mogrgon :)

Wysteriia

haha lovley ;D

Madde

Hur ska du gå med de där paketen i den trappen?

Tess

Perfekt! Hur höll utstyrseln under kvällen då?

Sofia

Snygging!

Cecilia

ååå ÄLSKAR den här utstyrseln! så jävla bra!!

sabina

jätte snyggt ;)

Lisa

haha så bra utstyrsel men ser jätte osmidig ut haha!

Joan

Jag trodde först du var danska flaggan :P Och så måste jag fråga, vad är en granbuske??? :)

Gun

Hahaha, snyggt! Om du har tur kanske någon vill öppna dig ikväll? Ha det så bra under granen. ;)

Johanna

Haha me like din utstyrsel :)

Anonym

Grymt tufft!

Neha

Grymt!

Mea

nästan i klass med mig när jag går på maskerad.. nästan

|| mannen som kan prata om hundar ||

Fick någon öppna paketen? :)

Mari

okej, nu till det praktiska.

Hur kissar du med detdär paketet?



ha alltså, men detdär paketet på dig? ;)

Ida We

Fucking awesome ey?! :) Fast det kan inte vara så bekvämt xD

wingers

jag gillar att alla är impade, men neggo ändå. kissa i paketen om det nu behövs, du är kickass, pellers!

Amanda

Haha, hoppas att det gick bra att festa i utstyrseln! :)

nathalie

hahaha, heett!

Lilla Fröken

Oslagbart...

anna

pelle är bakis. hehehehehee...

jules

hamnade i min berusningsnivå är du döende nu.

Grannfrun

Var det hårda paket? jag äääääääälskar hårda paket.

Madde

Är det här tacken för att jag fixade ledigt åt dig idag, inte en jävla bild från festen igår.

Lina*

Nämen vilken fääästlig "outfit"

Ellie

Riktigt snyggt! Hur du klarade av att gå? :D

Ellen - ellastankar.blogg.se

Hahaha jäklar vad bra!! Men, var det inte lite opraktiskt? Vore kul att fa veta mer om själva festen och hur det funkade med din utstyrsel. Fast det kanske du redan bloggat om, bara att jag är seg ;-)

korven

haha fan va bra det blev!

Johanna

Alltså, jag dör. SÅ fin är du!