mot dänskeländ och köbenhämn.


Nu drar jag på semester till Dänskeländ och Köbenhämn fo fään!

Since Danmark is the största U-landet i Europa, så haver vi inget internet på vandrarhemmet vi bor på. Och inte har jag lärt mig MMS-blogga än heller. Men det gör inte så mycket, MMS-inlägg är ju ändå inte överjävligt roliga att läsa.

Istället uppdaterar jag när jag får möjlighet. Håll ut, alla Pellheads (det är vad jag kallar er)! Den som väntar på något gott... den smeker sig själv så länge.

Veckan avslutas i de värmländska skogarna, hängandes med The Beach Boys. Grymt jävlar!

Vi hörs när hvi hoers fo i helvede!
anna

ha så nice i copenhagen lilla pelle!

Syrran

Syrran

Gå in på min blogg och titta!!11elva



Vi kommer ha det så bra med öl och rökörv!

Sofie

sv: Jawohl, kubb är bäst! Särskilt när man vinner och får håna alla andra.



Ha det gött i dänskeländ!

DD

Dejligt!!!



Lisa

hejdå ha det bäst finaste du! hare gött i dänskelandeee! drick tonvis med öle å!

Lena

och ses när vi ses dessutom. ;D



och hallå, varför haru inte nämnt för mig att det är sven-ingvars också?

Bea

Jag ska också se The Beach Boys :D det kommer vara awesome! ^^



Har förresten börjat se Dexter, fy fan så bra serie!

Erica

Have fun! ^^

Anonym

ha en härlig semester

LIENE

sv: Kan verkligen lova att den var god=D



Ha en så bra semester!

Fin bild.

anne

Rapportera noggrant om Köbenhavns fördelar, jag ska ju dit vad det lider.

ANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNA (nästan spam)

Fan bäst för dig att du är tillbaka på söndag. Annars blire stryk.

Elin

Ja, om du nu talar om för mig att jag ska smeka mig så länge så.... Får jag väl göra't! Hahahaha. Och du vet att jag gör som jag säger.... Hahahhaha.



Ha det fint i Köpenhamn!

Joan

Hååh jag vill också till Köpenhamn!! Drick ett par tuborg för mig med :)

Emma says style, love & rock and roll.

sounds awesome!

Ellen - ellastankar.blogg.se

Värmland, yääääh! (hälsa! ;-))

Daniel

Ha så skoj!!



Besök gaykrogarna!!

therese

sv: Du var mig en duktig på att gissa. :P Men lite hemligt äre haha ;P

Lisa

Spelar The Beach Boys på fler ställen?



Hoppas du har det fint i Danmark! :D Du kan ju knappast få finare väder iaf! ;)

made of awesome

wishin' you a lovely trip^^

Junitjej

Ha det underbart i Köpenhamn!!

Karolin

Trevlig vistelse Pelle! Kör inte med denna replik, ska vi bolla på stranden om du inte vill ha ligg förståss;), hahaha!!!!

fifi

Ha kul fo helvede!

Gun

Ha det så jättebra då, medan vi smeker oss själva..;)

- Therese -

Låter nice som fään! Jag hoppas ni får det grymt och jag lovar att njuta av comic sans och din fantastiska header tills du är tillbaka.

korven

jag vill också sitta exakt DÄR! Har jag berättat att jag drömde för ett tag sedan att jag var i köpenhamn och letade efter dig?

ida

JA! DANMARK! ROLIGT!



Idag har jag förövrigt bloggat om en fot. Då täntke jag på dig <3!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ha en underbar semester! :)

JOAKIM.

sv: sorry för det efterblivet sjukt sena svaret, men har inte orkat svara på alla kommentarer!



gällande tröjan, så kunde man självklart eldat upp skiten och begärt pengarna tillbaka, men den är köpt i sthlm och jag bor i sundsvall, så känns bara bök! den finns dock att beställa via deras nätbutik, så det är lätt fixat :)

Mari

Hoppas du har det bra på semestern!



Puss & Smek.

granström herself

"en som väntar på något gott... den smeker sig själv så länge." Hahahahaha! Fan va klockren.



Ha de bra!

Elin

Dansk Fadøl! Jamen hoppas ni har det skoj iaf! Akta er för danska skallar ;)

Anonym

Ja det är härligt. Har faktiskt inte bestämt om jag ska gå på wayoutwest än. ska du?

rasha

you are my hero pelle! vila upp dig så det blir superhjältebloggning när du kommer tillbaka :)

anna

pells kom tillbaka till bloggnörderiet när jag för en gångs skull har en ledig helg och blogginspiration!

Mari

Har du det bra i Värmland?

Kan tro´t :P

Sandra

Woho, värmland! (Y) som förövrigt nästan är som danmark enligt några människor mina kompisar stött på.. haha.

Karolin

Trevlig resa kära du! KRAM