gummi.


Päronen har köpt hem ett mångpack med billiga Netto-tuggummin. Tuggummin som jag av någon anledning fått för mig bara klara av i större mängder åt gången. Som nu, nu har jag fyra bitar i käften. Förut slog jag på stort och stoppade in sex bitar.

Är det möjligt att tuffa käften ur led? I alla fall så har jag löst gåtan med huvudvärken jag haft hela dagen. Tuggar man med alla mun-, nack- och ryggmuskler man har, så får man väl spänningshuvudvärk antar jag.

Ey, snart är det dags för vampire sex evening. True Blood alltså.

EXTRAFILM!!!
anna

hah ajag har aldrig fattat det där med massa tuggummin åt gången, ett ska det vara!

clara

hoa hoa, inte nog med att vi är synkade, snabb är jag också! (på nåt vis lät det där fel, oh well, inte lika fel som vampire sex night. inte för att det är nåt fel med vampire sex night, det är bara inte lika coolt som werewolf sex night)



och dude, jag måste bara fortsätta! är du en sån här som tycker att hon den där salamandern är cool? cause i dont see it? om det är så att hon har en dold coolhet, do share

clara

crap, jag svamla så hårt att jag glömde den RIKTIGA kommentaren sigh



om du tuggar lagom länge så åker käken ur led och blir knasig, believe me. När jag var elva tuggade jag konstant jenka. min käke kommer aldrig bli densamma igen.

Jessica

Bara sex? Själv kör man minst tio... ;)

Pjoltas

Tur att du länkade till Extrafilm. Jag undrade nyss vad deras Internetadress var!



Nog kan man tugga käften ur led.

=)

Johanna

Haha tryck in 8 :)

Lisa

sv:tack :D

mathilda

hahah tuggummi är gott :D

Elin

Hahaha. Jag brukar trycka in typ 12 stycken om jag ska slå på stort. Då blir mina käkar lite knakiga

sarah

när jag läste rubriken var jag säker på att det handlade om kondomer. such a slap in the face when i realized.. :/.

extrafilm!!! så jävvla sköön! :D

pubes

ja man kan tugga käken ur led. jag vet en som GÄSPADE käken ur led. han gäspade och fastnade gapandes. kul!

made of awesome

tuggummi i överkonsumtion har en laxerande effekt... =P heeh, kanske bara gäller mina tuggummin som kommer i 50-bitars burk? xD gosh...

Gabbanz

Vilken fin blogg du har! :)

Julia

NETTO tuggummin var något nytt? var hittar man dem?



Och SJÄLVKLART släcktes allt ner på mitt tio kvadratmeter stora rum. Sen gick jag ut i lägenheten och frågade hyresvärden om vi inte skulle släcka ner allt annat med.. Det gick hon med på!



Fick för övrigt en flashback till ditt earthhour-inlägg för precis ett år sedan! Remember?

Kalle

har man ont så klagar man för sin kära mor

"jag ska massera dig, inte ska du gå och ha ont ille pojk" ;)



gummi är bra, på flera sätt :d

sv: ja det är knas, vet i tusan hur man ska komma till rätta med sitt hjärta.. :(

linnea

försiktigt pelle du kan skapa ett beroende, det var på samma sätt jag skapa mitt tuggummi beroende...klarar mig inte utan tuggummi längre hahah

tea

sv: tack snälla!



haha hur kan DU gilla true blood? trodde du hatade alla vampyrer?

Leo

Tänkte faktiskt fråga härom dagen om du slutat upp med vampire sex evenings. Skönt att du ligger ett steg före så jag slapp fråga, men ändå fick stillat min nyfikenhet!! ;)

Latte Liten

nu tar bloggen påsklov! ha det så bra så länge ;)

har du planer för helgen?

stefan

inte så konstigt att du har huvudvärk då:P

Anonym

haha ilandsproblem

Junitjej

Smakar det gott?

Jag önskar dig en GLAD PÅSK!!

Emma says style, love & rock and roll.

Jag tror nog man kan tugga käkarna ur led!



NÄE vi vann inte, ingen vann. När vi kom dit meddelade de glatt att popquizen hade påsklov!!! Gah. (men. Jag hade vunnit om de hade kört tävlingen! ;) )

anna

hah ajag håller helt med dig om hellman, fattade aldrig honom heller. alldeles för "gullig" för min smak ;P



och ja varför är det kycklingar överallt?!?!

Mea

eyy jag kiskar alltid ass, and u know it



och det där med tuggummina blir som en tvångstanke, man bara måste ta den där sista biten fast man vet att det kommer göra ont.. annars kanske nåt hemskt händer.... :P

Carolina

Usch vad ÄCKLIGT det där ser ut...

anna

ja hellman är överskattad absolut, men det är la de flesta som blir överhyllade ;P

nathalie

hahaha, tkr sexscenerna i true blood börjar bli lite tjatiga... ;-) jobbigt att de alltid spelar exakt samma musik också just vid de scenerna.

Caroline

åh, dedär såg goa ut :D

nathalie

sv:oh, vilken ära! ;-)

Daniel

Då skulle du veta hur det e att suga KUK!



Nu vet du!

Lisa

Haha åh, pelle då! Det räcker väl med ett tuggummi åt gången i munnen? och fniss och skratt åt daniels kommentar.

Neha

Alltså endast Gummi brukar betyda kondomer inte tuggummi..:P

Anonym

kubb! du är galen! så kallt! fast.. ett äventyr det också :)



undra om man kan göra det.. en syster brukar hota med att min käke kommer hänga en vacker dag för att den brukar knäcka när jag äter ibland(hey, inget jag kan rå för heller!) :(

Elin

totally jag nyss också

Tova

Min kompis lyckade tugga käken ur led en gång. Då hon tuggade säkert 10 st tuggummi på en gång. Detta gjorde hon väldigt ofta. Hon har inte ätit tuggummi sedan dess.

Myaraq

brusch.



jag vill önska ett inlägg/kategori



okej?



- Pelles filmsamling

Lilla Fröken

Ey! Sluta upp med den här smygreklamen! ;)

charlotte

Faktum är att jag har tuggat sönder min käke lite grann, hade så djävulskt ont i vintras (kunde inte öppna munnen mer än några centimeter utan att det gjorde ont). Trodde att det var en visdomstand eller kanske ett hål, så jag gick till tandläkaren som sa att min käke hade hoppat lite ut led eller något sånt (brydde mig inte, ville bara kunna äta normalt igen). Hon förbjöd mig att tugga tuggummi och efter några veckor var värken borta och nu har jag återupptagit mitt tuggummituggande (6)