Punk.

Jag kunde inte längre ignorera den vargavinter som råder utomhus och som har gjort så i veckor nu. Tygskorna var tvungna att bytas ut mot något varmare alternativ. Men tror ni några vinterbåtar finns att köpa? Nej. Antingen är skiten slut eller så finns det bara storlek 49 kvar. För alla, liksom en själv, köper ju skor när det blir som mest outhärdligt. Samma sak med gummistövlar, det är sällan man köper sådana i förebyggande syfte.

Så efter att ha finkammat alla större skokejdor på varmfodrat, så hittade jag kängorna ovan i den lokala billighetsaffären (delar för övrigt kundkrets med Lidl). De ser ut som något som borde sitta på en obstinat tonåring och är inte så bra fodrade som jag hade önskat. Men skiten rymmer fötter, ullinlägg och raggsockor, så de lär väl fungera bättre än ett par slitna Converse-pjucks från 2008.

Vänlig hälsning
punkrockaren.
wingers

Haha, du är en obstinat flicka och snelugg. Har du lyssnat tillräckligt mkt på chemical romance och läst unni drougge idag?

wingers

hm. finns viss risk att min kommentar inte kom fram. den gick iaf ut på att du är en tjej. en jobbig sådan. Ha-ha, som Nelson skulle ha sagt.

wingers

din blogg är ett jävla kukhuvud. INGET KOMMER JU FRAAAAAM.



dööö, blogg.se, dööö.

nathalie

haha, de var ju snygga!

Emma says style, love & rock and roll.

I say it works!

anna

värsta fyndet ju pelle! de där överlever du nog i :)

Linda

Ja men nu kanske Pelle har lärt sig att köpa i förebyggande syfte till nästa vinter ;)

Carolin

Punk är alltid rätt. Liksom rött osv.

Emma

Kände mig aningen skadad när jag tänkte på dig det första jag gjorde när jag såg det här: http://brunettenemma.blogg.se/images/2010/skrmklipp_119554801.jpg



Förövrigt så kommer ju punken aldrig dö så nu behöver du ju aldrig köpa nya skor :)

Ellie

Punkrockare är helt jävla awesome! Välkommen till min värld :D

Lisa

men dom va ju snygga!

Huskatt

Allt måsta vara bättre än tunna tygskor när det är fasiken sketakallt ute!!!

Erica

Alltid bra med varmare skor nu då det är så kallt... ;p

- Therese -

Najz shoes Pelle! det verkar förövrigt vara inne att vara lite punkig sådär. kängor av den varianten säljs ju överallt och jag äger naturligtvis ett par själv. I like it.