Tankar från sanitetspåsen.


Okej, så min fantasi har trutit här på bloggen de senaste dagarna. Vilket känns lite löjligt, då bredden på de ämnen jag brukar beblanda mig med sträcker sig från Star Wars till "varför alla borde få ligga med Lily Allen". Alltså ett ganska brett område att kunna beta havre från.

Därför inför jag här med min hjälpsamma vän plastpåsen (återanvänd och avsköljd efter att ha fungerat som förvaring för rökt skinka). Den här påsen ska fungera som en livlina de gånger då fantasin inte fått sitt och jag behöver något att blogg om.

Nu ska ni ska hjälpa mig fylla den med bloggmaterial.
För att jag är lat.

För att ni inte ska stå handfallna och oförstående, här är ett par exempel av ämnen som jag redan kört ned i påsen:
- "Tio för- respektive nackdelar till att inte åka till Lund och bli kalasradar med Wingers".
- "Hur Twilight kom att förändra mitt liv och ge mig kronisk diarré".

Ni fattar, kör er grej!

Kanske gör jag en ny kategori av skiten också. Måste bara ha ett schysst namn först. "Tankar från sanitetspåsen", vad sägs om den?
Emma says style, love & rock and roll.

Gillar kategorinamnet! Tycker du kan rebella litegrann & stoppa ner "10 anledningar att inte lyssna på kent" i sanitetspåsen ;)

wingers

wooo, i love it!! en stark fördel är att du får bli min wingman for the night, och jag är kickass på att hooka upp folk. du får lätt ligga i lund!



andra saker... varför wingers kickar ellas ass på alla plan? :P

wingers

oh! en till! "konstiga saker jag gjorde som barn". how do you like them apples?

Lilla Fröken

Bloggkategori: "Pelle spår framtiden för...(känt namn")



wingers

"hur diarré kom att bli ett mått för hur bra/dåligt ngt är"?

wingers

"varför jag valde att sälja min själ till bloggerfy utan att lotta ut said vinster till de fantastiska läsarna"? :P

wingers

"bloggare som hade tjänat på att vara anonyma"? off the top of my head typ egoina? "människor som hade höjt sin sociala status genom att inte blogga alls"? typ hennes mamma?

wingers

bli mer bitter! pissa på alla som inte fattar dina cyniska skämt!



(mer som en allmän känsla alltså, inte bara ett inlägg!)

Madde

"Gissa kroppsbehåringen" kanske? :D Det vore kul!

anna

ojoj nu fick jag lite prestationsångest! fan här har man ju chansen att påverka! gah!



jag återkommer!

nathalie

sv: i wish! nejmen, jag hjälper syrran att mölera och dona lite :)

Ellenor

sv. haha man skulle kunna tro det, men inte vi som periodvis "lider" av exem. fast jag kanske överdrev översättningen lite. det står "extra dry skin" :P

Linda

ha ha detta var en kanonide ju :)



Vad sägs om "10 saker du bör tänka på innan får för dig att kasta dig ner för en trappa"



Att jag tänker så är för att jag faktiskt fått för mig att göra just det. Alltså kasta mig ner för en trappa. Nej jag ramlade inte det var medvetet för jag vill veta hur det kändes. Kan väl tillägga att jag var bara 6 år vi det tillfället. Rekommenderas icke om man inte gillar smärta.

Huskatt

"När är det läge att avsluta en sittning framför datorn?"

Johanna

Ja det var en trevlig kväll igår =)

Lena

Men Pelle, Twitter är ju så mycket roligare! Plus kan twittra från iphone men inte ladda upp bild i bloggen.

Ellie

"10 smarta ursäkter att använda när någon skäller ut dig"(lärare, föräldrar osv)

"10 tecken på att du är en datornörd"

wingers

haha, det är ju underbart att typ alla förslag handlar om att du ska ge råd, alternativt citera alla världens tjejtidningar. du är ju den mest trovärdiga rådgivaren jag kan komma på, lixxom baaah. "så får du starkast orgasm med nya killen", "därför dumpar han dig pga dina celluliter" och "mest effektiva sätten att skära sig på, så ingen ser".



work it!



Ally

tycker du ska köra ett "tio..."-tema och bara skriva listor en vecka. fun for everyone!

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Gillar't Pelle!

fridolina

berättelsen om pojken som ville bli kock(?) men sedan ändrade sig tvärt

Ida We

Aliens

Maria

Katter och fötter.

never gets old

Ella

"Varför jag alltid undivkit Ella genom åren"

- Therese -

"Varför Pelles Personliga borde vara världens (eller Sveriges, du väljer) mest lästa blogg".

frankie

preventiv medel!

Moa

På twitter trendar just nu #tweetyour16yearoldself. Så då kör vi på samma sak här.



10 saker du vill säga till ditt sextonåriga jag.

anna

Vad som skulle hända om Veronica Mars och Sookie Stackhouse möttes i en mörk gränd. Det skulle jag seriöst vilja veta!

Matilda

Nu har jag en sak jag skulle vilja att du tar upp.

Jag var nämligen med om den värsta kö-upplevelsen någonsin i lördags, och nej det var faktiskt inte på väg in i Scandinavium, utan det var när Håkan hade spelat klart och vi fick för oss att gå på efterfesten, dum idé då varenda kotte blev som horomstinna pubbeungar helt plötsligt. Köade i en trappa gjorde vi, upp till andra våningen, och aldrig har jag varit med om värre snorungar till att "knö" sig före. Rikemansbarn med hybris större än Scandinavium istself, nog för att man köat mycket i sina dagar, men det här..

Du brukar alltid överraska mig genom att komma med de allra mest bisarra och sjuka svar och förslag, därför ger jag uppgiften till dig Pelle:

7 saker du kan göra när du blir förbisprungen i kön.

Anonym

Nu har jag en sak jag skulle vilja att du tar upp.

Jag var nämligen med om den värsta kö-upplevelsen någonsin i lördags, och nej det var faktiskt inte på väg in i Scandinavium, utan det var när Håkan hade spelat klart och vi fick för oss att gå på efterfesten, dum idé då varenda kotte blev som horomstinna pubbeungar helt plötsligt. Köade i en trappa gjorde vi, upp till andra våningen, och aldrig har jag varit med om värre snorungar till att "knö" sig före. Rikemansbarn med hybris större än Scandinavium istself, nog för att man köat mycket i sina dagar, men det här..

Du brukar alltid överraska mig genom att komma med de allra mest bisarra och sjuka svar och förslag, därför ger jag uppgiften till dig Pelle:

"7 saker att ta till när du blir förbisprungen i kön."

El awesome

Hur man överlever när internet inte fungerar/finns tillgängligt. Vad ska göra istället för att underhålla sig själv? (Tv räknas inte. Vi kan säga att det enda som går på tv:n just då är jackpot, keno och tv-shop.) Känns som att du är den mest kvalificerade personen att lösa detta problem!

Moa

"Vi KAN inte vara vänner om du..."

Cicci

"5 anledningar till varför världen kommer gå under 2012"

Cicci

"5 anledningar till varför världen kommer gå under 2012"

Anonym

5 anledningar varför världen inte kommer gå under 2012.

Marie

"Om jag var superhjälte skulle min superkraft vara..."