När man har för mycket pengar.


Idag är det löning och jag ägnade en hel ledig dag (gårdagen) åt att planera vilket håll jag ska kasta bort pengar. Kvinnan som ringde om lägenheten har inte ringt något mer, så den utgiften verkar inte bli av just den här månaden.

Istället fönstersurfade jag ihop en nota på fyra och ett halvt tusen. Bestående av endast "merchandise" från diverse tv-serier. Detta för att min mentala ohälsa ständigt strävar efter att nå nya höjder. Favoriterna är TBBT-tröjorna på bilden ovan. Har även siktet inställt på en värmekänslig Dexter-mugg. Jävligt cool grej det där, skiten känner av när det är en varm dryck i sig och ändrar då färg. Lite som en t-tröjorna från nittiotalet. De som ändrade färg av värme, svett och vatten.

Flämt åsido, jag ska inte punga ut en förmögenhet på skitgrejer. Förutom tröjorna.

Nu blir det jobb igen. Bara fyrtio timmar kvar till långledigt.
Anna (den nyare och bättre versionen)

Vi sitter i samma jetpack mate. Månadspeng = Nya bandtröjor. Och nya bandtröjor är förjaaeäävla dyrt. men The Hives är dock viktigare än pengar i det här fallet.

Martha

jag vill också ha för mycket pengar!

Emma

Vill. Ha. Dom. Där. T-shirtsen.

Myaraq

Ro hit tröja nr 2!

Linda aka Tokmorsan

Den som inte vet vart dom skall lägga sina pengar hör av er så får mitt kontonummer. Det tar mer än gärna emot donationer!

Linda aka Tokmorsan

Den som inte vet vart dom skall lägga sina pengar hör av er så får mitt kontonummer. Det tar mer än gärna emot donationer!

Socktrollet

Men kläder behövs ju, det kan inte räknas som skitgrejer!

Iaf tänker jag att så länge alla mina sockar används så har jag (ännu) inte för många...

Emma says style, love & rock and roll.

tischorna är ju klockrena! Resten var kanske bra att du skippade ;)

cicci

a det had eju varit super med för mycket pengar..går det verkligen=)

Amanda Rieem - Toppbloggare Scenbloggen

Pelle hur mår du????

KRAM KRAM

anna

den till vänster var nice ju!



jag vill ha en dextertischa!

Stefan

Nu ska det väl ändå vara sista öppningen?

Andreas

Snygga tröjor, ett bra köp. Att fönstersurfa är roligt det.

coolstuff.se har massa roligt som man inte trodde fanns. Där kan man kasta pengar i sjön om man så önskar!

Lisa

jag ska försöka inte shoppa så mycket den här månaden. måste spara lite pengar nån gång också. får hålla hårt i plånkan!

Huskatt

Jag har för mycket pengar och är snål som en...som ett svin.

stefan

uppdatera!