Hjälmen.


Den vanligaste frågan som aldrig ställs här inne, det är frågan om hur jag vet när det är dags att klippa mig. Jag har svarat på den här oställda frågan förr, om jag inte minns helt åt helvete fel. Och det är när frissan börjar likna Bieber-hjälmen, detta episka emosvall som Justin Bieber bär på.

Det är han jag gestaltar på bilden ovan. Lägg märke till fredstecknet, de uppdragna ärmarna och huvtröjan. Detaljerat skit.

Woah-woah-woah-woo!
pelle

Zåh sNyGGt! <<4<3<3<33<<3<3<3<3<3<33<

wingers

baby, baby, baby, ooooooh!

stefan

Jag ska försöka klippa mig i veckan hade jag tänkt. Mitt hår ser ut som ett paket svinto just nu, ingen vacker syn någonstans.

Linda aka Tokmorsan

Klipp dig pöjk!

★★★YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning★★★

Fast du är ju shocking cute i det där svallet tycker jag, haha..

påminner lite om min föredetta chef i belgien. (Jag har skrivit liteo m min tid i belgien på min blogg idag, men han fick inte vara med på bild så du kan inte jämföra, bara ta mitt ord, ok..) Han var HOT! Men så dejtade han ju en prinsessa med. Märtha Louise, från norge.. jag fattade inget alls förrän jag såg henne i en skvallerblaska, haha.

fridolina

jag måste säga att ni är ganska lika varandra ni två.

Johan

Justin har ju klippt sig DAAH hänger du inte med alls? ;)

Sofia

Fullträff! ^^

Leo

Schnyggt Pelle! Roligt sammanträffande att du skrev om hår just idag. Jag drömde nämligen om dig inatt (!!! brukar faktiskt aldrig drömma om folk jag inte känner). Jag var hemma hos dig för att hjälpa dig att göra dreadlocks i ditt hår. Det var inte lätt men det blev bra!

Sen blev jag bjuden på tjusig middag av dina föräldrar. Din mamma var sjukt snygg. Jag tappade köttbitar ner i den stora ljusstaken med lampolja, pinsamt, så jag sa ingenting om det...



Störd dröm, märker jag nu så här i efterhand. :P

Mea

Det rä lite som när jag vet när det är dags att raka benen, när det börjar bli möjligt att fläta cornrows, ja då åker hyveln fram...

Therese

Såg faktiskt Bieber på tv häromdagen och han har faktiskt klippt sin mössa lite. Blev lite besviken. Men det är ändå fortfarande en mössa, så det är ju tur att han inte går ifrån sin unika stil. Men du är inte långt ifrån du Pelle ;)

Therese

Pelle! Googla "Helvetica"! Jag tror du kommer gilla resultatet ;)

Emma

Haha. Tänkte nämna att Bieber inte längre bär sin namne på huvudet, men insåg att jag tydligen inte är den enda med Bieber-fever, eftersom flera redan uppmärksammat dig om det.

Anna (den nyare och bättre versionen)

Äsch då, jag tycker att du är vacker i ditt... svall..?



Och varför tänkte jag på dig när jag såg den här låten? http://www.youtube.com/watch?v=38vpvCcEPL8

sekret bah oh fucking yeeea.

Gun

Oj, vad lik honom du är! Klipp dig du..;)

lisa

jag tycker du är snygg!

Dedu

men hahhahah du e rolig :)