God morgon. Tror jag.


Fan, ni skulle ha sett mig igår. Jag kom hem efter jobbet (där jag släpat röven efter mig hela dagen) och slängde mig i soffan. För att sedan inte röra mig på sex timmar. Det var först när NittiLeaks började, som jag kände att det var dags att göra en kraftansträngning. Och gick och la mig.

Somnade om vartannat gjorde jag med, där jag satt i soffan. Övervägde ett tag om jag kanske hade fått en släng av narkolepsi. Överväger det förövrigt fortfarande. Sju timmar sömn senare och jag skulle kunna somnade stående.

Aaaah, ljuva hypokondri!
Stefan

Var inte det nått man kunde få av influensavaccsinsprutan?

Natalie Stjernström

Alltså du är så söt! Jag skulle vilja vakna bredvid dig varje dag. ;)

cicci

hmm.. varför denna trötthet? söpit för mycket??

anna

meh, gå från TVn när nittileaks börjar. konstigt det ;P

H som i Hanna

Säg till när du hittar nåt bra att skylla på, jag letar fortfarande efter en bra ursäkt till min ständiga tröttma.

Fotograf Malin Johansson

Sömntuta!