Röbbie.

Skulle ägna dagens första timmar åt att stillsamt vakna till liv. Fick höra att Robbie Williams skulle komma till Sverige. Och han har man ju sett för. Jävligt underhållande artist och svinbra live. Faktiskt.
Loggar in på Ticnet för att kontrollera mina uppgifter, utifall att man nu skulle få för sig att köpa biljetter.
 
Så fick jag se att man kunde boka biljetter i förväg via en app på Facebook.
 
Alltså vaknade stressen, "Ticnet-stressen", till liv. Den som bara uppstår när man är när man norpat biljetter och vill göra allt för att betala de på en gång. Några svidande minuter senare, lite skavande magsår rikare och sju liter svett fattigare så har jag nu sex ståplatsbiljetter till Robbie.
 
Samt ingen, än så länge, att gå med. Men det där löser sig alltid. Hörni, nu drar jag till Liseberg och deras julmarknad. Vi hörs på Instagram (@personligapelle).
musik
Maria - Ett norrsken i Linköping

Pelle Pelle Pelle Pelle..
Köpte du sex biljetter utan nån att gå med? Jag anmäler mig helt frivillig till detta.;)

Thommy LA Gunnarsson

Hoppas du har en trevlig dag på Liseberget....

Fotograf Annie

Sjukt kul att han kommer till Sverige igen, jag kommer nog inte se honom denna gång, men var på hans konsert på Stadion 2003 :) Han är verkligen grymt bra :D

Ella

Jag kan lätt gå med dig!!

Ida

Visade sig vara en mycket bra att kika runt på blogg.se och därmed hitta din blogg.
Super rolig julkalender och rolig nyhet om att Robbie kommer till Sverige!

Svar: Well schpank yo!
Pelle

Zarah-Lou

AVIS!! Röbbie är GRYM!
Kollade hans biljetter för bara några dagar sedan, han vet ju vad han är värd iaf... ;)
Tror du kommer ha det alldeles förtrollande!