Anropar alla konstnärer!

Det lider konstbrist på mina väggar. Framförallt för att jag är jävligt petig med vad jag slår upp, men också för att jag ogärna vill göra spikhål i onödan.
 
Men så fick jag en vision häromdagen när jag stod och studerade kylskåpet. Som man gör i brist på annat att ägna tiden åt. På det har jag en teckning från min fyraårskontroll, föreställande en huvudfoting av något slag med LSD-ögon och två huggtänder.
 
Alltså: vill/måste ha detta stycke finkultur på väggen.
 
SÖKES
- amatörkonstnär som kan och vill föreviga detta mästerverk.
- digitalt via ritplatta eller scanner är att föredra (så högupplöst som möjligt)
- jag kan betala för mig.
 
Vill du måla eller vet du någon som tar på sig uppdrag? Kommentera nedan eller mejla mig på [email protected].
måla åt mig!
Maria - Ett norrsken i Linköping

Undersök Komigensofie.blogg.se
Hon har säkert nått du kan tycka om:)

Svar: Hon verkar verkligen svinduktig. Men liiiiite utanför min prisklass.
Pelle

Johan

Det där pappret ser lite väl gammalt ut, du kan säkert lura i någon konstvetare att det är från 1700-talet och tjäna en peng.

Svar: för allt papper från 1700-talet är per automatik värdefullt? Huh? Är det så?
Pelle

Anna

Det är ju fan likt dig, skojar ej!

Svar: Mean. Skojar ej!
Pelle

Minoritetsmannen

Underbart snygg teckning. Har nåt liknande liggandes. Otroligt att man har det som man har det idag, när man kollar de teckningarna.

Svar: Enormt affektionsvärde, helt klart! :D
Pelle

Mari

Jag har faktiskt en ritplatta. Kanske skulle göra ett försök ;)

Svar: haha, försöka duger! och hey, din blogg funkar inte?!
Pelle

A

Ta med teckningen till en tatuerare och be honom föreviga mästerverket på din kropp.

Svar: YIAJKS! Tack, men nej tack på den ;)
Pelle

Hörni!

Vad menar du ska göras med den? Rita av den precis som den är eller? På ritplatta? Har jag ingen tyvärr.

Rebecca

Är jag den enda i världen som inte har målat huvudfotingar. Jag målade asavancerade, men fula helt (nåja) anatomiskt korrekta gubbar som barn. Och tyckte jag att det var svårt, INTE FAN hoppade jag då över kroppen och gjorde ett stort huvud med två ben, nej då gjorde jag en simpel streckgubbe.

De är jättesöta. Men, seriöst, var är logiken i att bara måla ett bautahuvud som det växer saker (antagligen armar och ben) ur????

Och jag veeet att du tycker det. Men ge mig en bra serie då????????

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

oh lät ju himla kul! Men har typ aldrig använt min ritplatta ^^