My little burger.

Allt detta prat om hästkött i diverse helfabrikatprodukter. Tackar vet jag när maten bestod av tjugo procen glas, det var tider det. Det var bättre förr. Allt var bättre förr.
 
We need to stop horsing around, sluta vara så surmulna, sadla om i tankarna och börja fatta galoppen om vad som verkligen betyder något, vad meningen med livet är.
 
42.
 
Hur många förstod den referensen, upp med en hand!
hästkött, hästkött överallt.
Hannah - Id est

Jag förstod referensen. :) Och tyckte bilden var kul. Haha.. :)

Hondjur

Häst är en delikatess. Folk skall vara glada för att de får mer än vad de betalar för!
Now ... Punk ... (för helskotta vad den här diskussionen börjar bli tröttsam... Ungefär som den där jäfla Harlem Shake) Enough!

Emelie

Diezel_guy! Här är en hand uppe i luften. Du borde ta patent på den där burgaren och starta kedja. Tror bestämt det skulle bli en storsäljare! Vem vill inte ha en twilight sparkle-burgare? Eller en Dr Whooves? Det låter auktoritärt.

Julia

Jag fattar referensen utan att ha läst boken till och med! Det enda man behöver veta om den kanske?

Rebecka

En handjävel här borta.

Ellen

Viftar också här borta!

Sara Brännholm

Jag viftar med en handduk och säger "vad är frågan", sen börjar citera vogon-poesi lite tyst.

Maria - Ett norrsken i Linköping

Jag som känner mig ungefär som en som har fått vogonpoesi uppläst för sig idag kan bara vifta lite smått med en halv tumme men jag hoppas det gäller ändå.;)

Mari

Nä ja fatter inte.

Svar: Liftarens guide till Galaxen. Kom igen, Mari, var inte så jävla mycket Värmland ;)
Pelle

Sara Brännholm

@Maria
det var kanske du som lyssnade när jag läste den ;)

Kim

Alla förstår den referensen vid det här laget.

Svar: Jag tror du har rätt.
Pelle

Kakan | Krumelur-MurmelDjur

Öööh jag fattar inte ett skit!

Förresten till någon som tidigare skrev att häst kött typ är en delikatess och att vi borde vara glada.. Men öhh nej knappats för det handlar om lurendrejeri och nästa gång vill jag lova dig att då är det ingen "smaskig delikatess" dom försöker mörka..

Maria - Ett norrsken i Linköping

@Sara
Ja så måste det definitivt vara. Det var så vackert att hjärnan smälte.;)

Matilda // Flatbloggen

Nämen Pelle, nu tycker jag att det är dålig uppdejt här inne. Har varit inne yra gånger idag och inget haver hänt :'C

Marie

Mina klasskamrater och annat folk i min ålder fattar tyvärr inte mina referenser till HHGTTG. Är jag född för sent eller är det helt enkelt få personer som läst böckerna?

Svar: För få svenskar som läst böckerna, helt klart!
Pelle

Sara Brännholm

Marie; de är klassiker, men främst inom "nördarnas" sektor skulle jag tro. Det brukar vara ungefär samma grupp som tyr sig till Douglas Adams, som även läser Terry Pratchet, som gillar Doctor Who osv. Vi finns och vi finns i alla åldrar....;) (we are all around you)

Concordelia

viftar med handen :) Personligen har jag inte så mycket emot hästkött. Det är kött. Från ett bruksdjur precis som kor. Vi rider inte på kor, visst, men fan, man kan få en personlig relation till en ko precis som till en häst. Antar jag. Har varken eller. Men grejen är ju - om det som tas för nötkött visar sig innehålla hästkött för att någon snål jävel i produktionskedjan vill mygla, vad kommer sen? Hund? Katt? Soylent green?

Svar: I would do a cat.
Pelle

Ellert

Hand up!

Josse julgris

hahahahh jag dor. Alskar din humor