"Jag är inte död"-frågestund.

Så jag har väl inte upprätt någon bra standard här på bloggen de senaste veckorna, jag vet. Två inlägg på tio dagar och så ett innan det om någon löjlig semi-depression. Allt för att mystiken kring min frånvaro skulle tätna lite ytterligare.
 
#prkupp
 
Men det är inte roligare än att jag faktiskt jobbar som fan för tillfället. Glad är jag också. Och när jag inte sliter för brödfödan, ja, då kirrar jag på nya bloggen. Eller ja, den nya bloggdesignen. Allt schlet med Annas blogg väckte lusten att kirra med min egna (se tjuvkik ovan). OCH DET TAR SÅDAN JÄVLA TID! NÅGOT SOM JAG GNÄLLER OM VARJE GÅNG JAG HÅLLER PÅ MED SKITEN!
 
CAPSLOCKKKKK
 
...
 
Host.
 
Så vad fan, ska vi köra på en frågestund nu så här i väntans tider? Vad är det nu, tre år sedan sist? Jag minns att ingen (läs: ungefär fem) ställde några frågor då. Antagligen så är väl ingen vidare instresserad av att veta något om mannen bakom den här bloggen. Mig inkluderad.
 
Men ställ era frågor nu. Jag svarar på allt.
i väntans tider kör vi på frågestund
Emma

Om du vann en miljon, men inte fick spendera dem på dig själv, vem/vad skulle du ge dem till?

wingers

Hej asswipe, om du bara fick välja en tv-serie att se i resten av ditt liv, vilken skulle du välja då och varför?

oooooch vilken är den fylleincident du skäms mest över? (gärna med bilder)

Anna

Varför började du blogga från allra första början? Vad tänkte du dig att det skulle bli av bloggen? (Nej, frågan är varken ironisk eller retorisk, jag undrar faktiskt :-))

ovissheten

Klart killen ska få svara på lite frågor!

1) Har du någonsin blivit igenkänd av en läsare? Om ja, vilken kändis kände du dig då som?

2) När du tittar tillbaka på din bloggkarriär, finns det några inlägg som du spontant upplever skulle platsa på någon form av "Best of Pellespersonliga"-lista?

3) Du har sagt att du inte skriver om vissa saker, typ. jobbet och kärlekslivet och sånt. Det är förståeligt. MEN! Om du och tvättsvampen någon gång skulle gå skilda vägar och du efter en lämplig sorgetid skulle träffa en fantastisk individ som du känner att du inte kan leva utan – skulle du då skriva om det i bloggen?

Bonus! (ifall att ingen annan mer vill ställa några frågor)
Vad var ditt favoritdjur när du var 5 år gammal? Inte 4 år, inte 6 år, utan när du var 5 år.


ovissheten

Just det, lite rubrik-relevans: http://www.youtube.com/watch?v=Sh8mNjeuyV4

bubba

Lite frågor som jag snott från Proust och "Inside the actors studio" :)

1. Favoritegenskaper hos män respektive kvinnor?
2. Vad är elände respektive lycka för dig?
3. Dina favoritnamn (Tjej/Kille)?
4. Favoriträtt respektive dryck?
5. Vilken historisk person ogillar du mest?
6. Om du inte var dig själv, vem skulle du vara?
7. För vilka skavanker en person kan ha, har du mest tolerans?
8. Dina mest framträdande egenskaper?
9. Vart skulle du vilja bo?
10. Favoritord?
11. Det ord du gillar minst?
12. Vilket ljud hatar respektive älskar du?
13. Favoritsvordom?
14. Vilket yrke skulle du verkligen vilja ha respektive inte vilja ha?
15. Och sist men inte minst, om himlen existerar, vad skulle du vilja att Gud sa till dig när du ska gå igenom pärleportarna?

Ska bli roligt att läsa dina svar :)

Sandra

Är det något på g mellan dig och Anna? ;)

Marie

Finns det någon högre makt? Vad tror du på???
Vad händer när man dör?
Sker allting slumpvis eller finns det ett öde? 
Finns det speciella regler för hur man ska handla/bete sig som du tycker är viktiga att följa?
Hur tycker du att man bör leva för att få ett bra liv?
Vad är enligt dig meningen med livet?

Ja, jag kan eventuellt ha kopierat lite från religionskunskapen i skolan, heheheh.

Anneli

Varför får vi aldrig se dina fötter eller katter numera? Har ditt intresse för dessa ting svalnat?

Emelie

Vad var du mest rädd för som barn?
Vilken historisk person intresserar dig mest?

Mari

Varför är du så cool?

Ellie

Vill du ha barn?
Bästa alkoholhaltiga drycken?
Bästa dagen i ditt liv?

Anna

Men Pelle! Sluta förlöjliga dina känslor, det är inte löjligt! Skärp dig va!

Svar: Okej då, mamma!
Pelle

Linda | KEEPMEINSANE.BLOGG.SE

Om du skulle vara tvungen att lyssna på antingen Kent eller Tokio Hotel tjugofyra timmar i sträck, vilket av de två banden skulle du välja?

anna

På en skala 1-10:

1. Hur mkt ångrade du att du erbjöd dig att fixa min design?
2. Hur glad blev du när de släppte of monsters and men till wow?
3. Hur chockad blev du i säsongsfinalen av Dexter säsong 4?
4. Hur mycket önskar du att du bodde i en annan stad?
5. Hur bra tycker du att Springsteens Badlands är?

men det får man väl inte säga i det här landet

- Vilken är den godaste kokade maten?
- Michael C Hall som David Fisher eller som Dexter? Motivera!

Ella

Jag har en fråga med anledning av den stora dagen som stundar imorgon... Hur är det att vara tvilling? Du har säkert svarat på det här tidigare men det kommer jag inte ihåg. Är det som ett "vanligt" syskon (för du har ju sådana med så du kan jämföra) eller är det...annorlunda? Är det jobbigt att folk ser er som en enhet? Ser folk er ens som en enhet eller är ni så pass olika?
Tacksam för svar
MVH
Bunny_lover_92