Jesus i duschen

Ser ni det här? Ser ni att det är ett ansikte i mitt duschdraperi? Jag väljer att se Jesus. En sneögd kind of Picasso-Jesus. Ja, jag tror nu. Tror på något större. På ett ställe där världen inte styrs av Coca Cola och Big Macs™.

Funderar också på att det kanske mer föreställer en indianhövding i profil? Det kan jag också tro på. UGH! osv.

Jag skriver det här inlägget på min telefon förresten. Hur känns det för er? Jag vill bli mer mobil i bloggandet och kunna uppdatera oftare. Alla andra gör det ju utan problem, så varför måste jag vara så anal och tvunget skriva på datorn? Vem gör ens det längre? Motherfucker, this is 2016!

Fler mobila inlägg alltså! Ok? Tack! Ciao!

Herren skaparens son - Jesus i draperiet - eller en indian!
Johanna

Är mer för indianhövdingen faktiskt! Men yay för fler inlägg! :)

Svar: Då bestämmer vi det! Och yey, det höll länge löftet om många inlägg, haha! Men det är sommar - en måste få slöa ned sig lite.
Pellespersonliga.se - Pelle Nilsson

Ina

Du kan spara den aslänge och tjäna massa respekt från superhängivna kristina, kanske till och med tjäna pengar om du säljer den på auktion? Eller varför inte tatuera in den på bröstet vettja, kommer ihåg en kvinna som hade med sig sin rostade smörgås mwd Jesus avbild på till studion och tatuerade in den. Låter som det bästa att göra egentligen om du frågar mig.

Svar: Så ditt råd är alltså.... tatuera mitt duschdraperi? På kroppen? Draperi? På... mig? Jag ska tänka på saken.
Pellespersonliga.se - Pelle Nilsson