Det här är inget hem.

Jag äter på köksbänken.
Jag sover på soffan.
Jag har kläder i sopsäckar.
Jag har skafferiet i fönstret.
Fönsterbänkarna har länsats på allt och vinden viner igenom de gamla rutorna.
Jag hostar - alltså ekar jag.
 
Det här inget hem längre, jag bor i ett magasin.
 
MEN! Det känns bra! Imorgon är slutet på en era och det känns både vemodigt och lite tråkigt. Jag kommer sakna den här jäkla lägenheten som stått husrum till den här mannen så länge.
 
Vemodigt.
Kul.
Vemodigt. 
Kul.
Kul.
Vemodigt.
 
Hörs!
Ellet

Jag får alltid ångest av att flytta, panik i en dag när jag har gjort det, och sen när man vant sig lite vid nya ljud och känslan sådär efter två dagar så brukar det kännas bra igen. Och nu när flytten är gjord så är det ju det roliga kvar!

Sabina

Men vad kul att du bloggar ännu! Jag hittade ett mycket gammalt inlägg på min blogg där jag hade härmat en grej du gjort, att man skulle välja vilka två karaktärer från serier som är ens föräldrar :P du minns kanske inte. Men i alla fall var jag en mycket trogen läsare här förut och sen slutade jag typ läsa bloggar överlag och nu ser jag att du är kvaaaar :D Trevligt!
Grattis till flytten!