Låt oss snacka lite om "You".

Netflix nya originalserie "You" har tydligen sett av miljontals människor och är den nya hitserien alla kategorier. Har ni sett? Det handlar om en kille som får dille på en brud och börjar snoka runt i hennes liv. Med hjälp av sociala medier får han veta skitmycket grejer och listar sakta men säkert ut hur han ska snärja henne.
 
Jag har nästan sett färdigt på serien. Och min dom? Jag vet inte! Och det är så jävla irriterande! Jag tycker egentligen att den är rätt lökig och innehåller för mycket "nära ögat"-moment som till slut blir lite för mycket. Men samtidigt är den ändå rätt schysst och spännande. Dessutom väldigt "knullig" och det gillar jag.
 
Har ni några serietips förresten? Jag står stilla på den fronten helt just nu i väntan på sista säsong av GoT.
netflix - you
Klara

Jag tyckte väldigt mycket om boken när jag läste den, så såg fram emot att den skulle bli netflixserie. Såg (motvilligt klart) första avsnittet, men tyckte det var alldeles för obehagligt så tänker inte se mer haha. Har sett många som älskar den men också många som tycker den är problematiskt/rent av dålig, så din kluvenhet verkar vara berättigad då

Martha

killing Eve är en redigt fin serie! Och jag väntar också på GoT

Ida L

No pressure, vill bara säga att jag saknar dina blogginlägg och hoppas allt är väl!

Harlanzog

25 charging traumatic pistols shooting automatic fire! Modified Makarov pistols with a silencer! Combat Glock 17 original or with a silencer! And many other types of firearms without a license, without documents, without problems!
Detailed video reviews of our products you can see on our website.
http://rusgun.000webhostapp.com/
If the site is unavailable or blocked, email us at - [email protected] or [email protected]
And we will send you the address of the backup site!

Ida L

Saknar dina blogginlägg! :-(

Ellet

BLOGG! Jag vet att du vet att du har en, men jag tänkte skriva det ändå.

Anonym följare sedan typ 2010

Kan du inte publicera bilder på inredningsdetaljer i ditt hem igen. Jag gillade bilden med Ernst du hade om dammludd eller vad det var. Sådana saker är roliga att läsa och se! Uppskattar bloggen, gillar dock inte serier och filmer - men inredning typ :). Och bilar. Kan du inte börja provköra lite random bilar också och göra recensioner på dem? Allt gott!

Anonym följare sedan typ 2010 - igen

Nu hamnade min kommentar under detta inlägg men skulle givetvis vara under det som du publicerat i augusti.