Tävling #3 - Bonustävling. Vinn Jenssens debutalbum.

Yo team!13230-78
Jag tänkte att jag slänger in en till tävling så här på vårkanten av året. När solen skiner blir man generös av sig. Av naturen. Denna vecka lottar jag ut Amanda Jenssens debutalbum "Killig my darlings" (värde ca 179.-). För att få veta mer om skivan så kan ni läsa min recension HÄR. Allt jag kan säga är att detta är en skiva för alla. Ung som gammal, rocker som popare, smart som dum.. Precis alla.

Tävlingen håller på fram tills på måndag kväll, den 12/5. 

Gör så här för att vara med och tävla:
1. Lämna en kommentar med namn och e-post i fyllt, också gärna en hemside- eller bloggadress eller kanske en bilddagbok.
2. Skriv varför just du bör vinna.
3. Tipsa andra genom att posta följande länk någonstans; http://www.pellespersonliga.blogg.se. Detta gör du vart du vill. I olika forum, under en bild på din bilddagbok, i din blogg, i ett SMS, på ett vykort... och så vidare. För bara ordet vidare till någon eller några av dina egna.

Lycka till så hörs vi på måndag kväll!
Pernilla

Tjena! jag är gärna med i utlottningen av jenssens album :D´, hörde henne på p3 i morse, hon är ju störtskön den tjejen , så jag bara måste ha det ;)

Carola L

Det är så mycket enklare om du skriver din bloggadress.... jag länkar f.ö bara till tävlingar jag är med i :D

Men visst - jag kan vara med i denna tävling! Länken finns i min blogg

Amanda

Åh, den här skivan vill jag verkligen vinna! :) Den senaste skivan jag köpte var för nästan tre år sedan - det måste väl räknas som något?!

Amanda

Jag kom på en anledning till.. :) Vi har inget nedladdningsprogram på datorn just nu, så jag lyssnar i princip på nya låtar på youtube, annars blir det ingen ny musik för mig - utom i din tävling förstås! ;)

Martah

åh! jag vill vinna! för att amande Jenssen är så otroligt bra! hon har en otrolig sångröst som få och hon har skön stil.

Anna

Jag vill vinna! (Funkar mutor?) Och varför? Ja jag drog ju redan historien om min torftiga cd-samling i förra tävlingen.

Men nu vill jag lägga till att jag gillar Amanda mer än Elin. Dessutom kommer jag antagligen missa att gå på henne pga jobb. Är förresten ingen som vill (om jag skulle vara ledig) lyssna på henne med mig... Sen skulle jag vilja drömma mig bort till tiden för Idolfinalen, då allt var lite mer på topp.

Rebecca

Hejsan!
Jag hade velat vinna den här skivan för att jag hade gett den till min mamma och pappa eftersom de tycker Amanda Jensen är jättebra.
De hade blivit glada för en överraskning de inte trodde de skulle få...
Gillar att glädja människor i min närhet...

Rebecca

Jag är med. Och jag borde vinna den här för att det skulle göra mig så glad nu när jag är sjuk!

Jenny

jag vill vinna för att jag vill höra hennes album och jag tycker om hennes unika röst :)
har länkat:
http://zipzo.blogg.se/1210193202_skiva.html

Sanni

Hej hej klart man är med i en tävling om en platta som
fått så bra recension!

leopardia

klart jag vill vinna, tycker hon är ascool. jag önskar att jag hade varit lika cool när jag var *host* yngre.
och jag bör ju naturligtvis vinna eftersom tanter på 33år behöver lite hjälp när det gäller att fixa hem bra skivor.

Sandra Nordin

Oh, Amanda är bra! :) Jag vill vara med och tävla :D

Emma

Min senast köpta skiva var most wanted summer party 2006. Säger det inte en hel del om att att min skivsamling behöver förnyas. Radikalt!

Karolina

Jag är med!!!!
Anledningen till att jag tävlar om skivan är att jag dels gillar att köra bil och vika tvätt till Amandas rostiga stämma, och dels skulle vilja reta min man lite eftersom han hatar Amanda.

En Mölnbobos Liv

Har postat en länk här

http://www.annakarlsson.se/blogg/tavlingar/
(längst ned)

Jag vill vinna skivan till min 11 månaders son, han har börjat dansa lite lätt och speciellt då till den där Amanda låten de lirar på radion hela tiden. Sen är hans pappa en "rocker" och Amanda är ju lite rockig men inte åt det hårda hållet vilket gör att även jag kan lyssna.

min mejl: [email protected]

Jessica

Jag skulle vilja vinna albumet till min 11-åriga dotter som är galen i Amanda.

http://vagavinn.blogg.se/2008/may/vinn-amanda-jenssens-debutalbum-killig-my-da.html#comment

Sofie

http://tavlingsdax.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-3.html



Amandas röst skulle va som balsam i själen.......



Sandra

Skulle sitta fint efter att beundrat henne sedan Idol, men med min budget så går det inte överens. Iaf om jag vill köpa den lagligt. Men det gör jag alltid. ;)

Catrin

ahhh , o.O amandas skiiiva ^^ :D gud va skoj ! höhö , ja skulle vilja ha albumet för att hon är verkligen en grym människa .. och hon är bäst! skulle inte vara helt fel att få den xD .. och pengar har man ju inte -.- ..

Angie

Jag behöver något nytt att lyssna på så jag är med. Det var en jäkligt bra recension du skrev!

Mikaela

ÅÅÅ min nya favoritartist! Love her! Helt underbart stil och röst. Den skivan vill jag verkligen ha, perfekt uppstart på sommaren.

stefan

Hejsan! Jag vill också vinna Amanda Jenssens debutalbum. Jag har och kommer sprida din adress mer än någon annan, av flera olika anledningar. och jag ska länka dig ett ett inlägg som jag skriver under dagen. Tredje gången jag tävlar så denna gång ska det fasen slå in.

Natalie

Hej. Jag är den som behöver Amandas skiva mest av alla just nu! Jag har nämligen dragit på mig en inflamation i stortån och doktorn hotar med att klippa bort nageln, det skulle just se snyggt ut, nu när det desutom vankas bal om mindre än en månad. jag har desutom lyckats bränt näsan i solan trots att jag alltid föreläser om hur viktigt det är att ha mycket kläder på sig. Tjocktröja och jeans verkar inte hjälpa, näsan lyckades sticka ut ändå och nu är den röd som en kräfta. Jag har heller inte kunnat haft på mig linne på en vekca nu eftersom mina kompisar tror att jag har blivit missgandlad av min pojkvän, så är ju inte fallet och vi vet ju alla vem som gett mig dessa blåmärken. Right? Jag skrev dessutom den längsta kommentaren och därför borde jag vinna! KRAM

Rävöra

amandajensensskiva.html" rel="nofollow">http://midnattsbarn.blogg.se/1210369793amandajensensskiva.html



Jag vill vinna den här skivan eftersom jag tänker överraska några av mina vänner till studenten. En skiva skulle vara en perfekt present till en av dem och eftersom den här verkar vara en toppenskiva - vad skulle kunna bli bättre? Tänk, om trettio år kanske min vän lyssnar på den här skivan och tänker "Den fick jag av Rävöra" och det är ett sätt som jag gärna blir ihågkommen på :)

(och ja, jag har skiljsmässoångest...)

Patrik A

Jag bör vinna pga att jag inte köpt en cd-skiva på över 10 år......jag behöver en gammal hederlig cd-skiva igen. De man äger är väldigt dammiga

Syrran

Jag hörde henne på Mixmegapol med Adam & Gry i förrgår. Amanda kom på besök. Hon verkar vara en helskön tonåring (hon är faktiskt nitton år bara), som jag hoppas det kommer gå super för. Jag följde aldrig Idol riktigt... men jag har följt Amanda. Från att hon sjönt "that's allright mama" till allt detta!!! Hon är beundransvärd och kommer gå långt! Jag vill ha skivan för att den säkerligen är bra. För att jag ska kunna promota den måste jag även hört hela ;)

Puss!

ida

jag vill självklart vara med... varför just jag ska vinna? Hon e sköööööön! I Love her, do I have to say more?

Lena

Jag vill ju alltid vara med i alla tävlingar, därför borde jag vinna! höh.

Eller för att jag är coolt flitig och sitter uppe och jobbar med tidningen till efter 4 på natten, jag förtjänar lite uppmuntran!